شناسهٔ خبر: 66701565 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور خدام رضوی؛

جشن زیر سایه خورشید در گناوه برگزار شد

گناوه- همزمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) جشن‌های زیرسایه خورشید با حضور خدام رضوی و استقبال پرشور مردم در شهرستان گناوه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان دهه کرامت و در آستانه سالروز میلاد با سعادت هشتمین امام شیعیان جهان حضرت امام رضا (ع) شهرستان گناوه میزبان قدوم مبارک خادمان رضوی و پرچم متبرک آن حضرت بود و مردم این شهرستان با استقبال گرم از خادمان و حاملان پرچم متبرک امام رئوف استقبال کردند.

در راستای اجرای برنامه‌های خادمان رضوی در گناوه، جشن زیر سایه خورشید پنج شنبه شب با حضور خدام حضرت امام رضا (ع) در ساحل گناوه برگزار شد.

جشن زیر سایه خورشید در گناوه برگزار شد

خادمان رضوی با ذکر صلوات خاصه امام رضا (ع) و اشعاری در وصف این امام بزرگوار و با بیان ارادت‌های خالصانه عاشقان آن حضرت، دل مردم عاشق زیارت حرم رضوی را روانه حرم با صفا ایشان کردند.

اجرای سرود، شعرخوانی و سخنان روحانی کاروان خادمان رضوی و همچنین تجلیل از تعدادی از بانوان فعال فرهنگی و قرآنی از دیگر بخش‌های این آئین معنوی بود.

جشن زیر سایه خورشید در گناوه برگزار شد

حضور در بیمارستان‌های امیرالمومنین و سوانح سوختگی، دیدار با حجاچ بیت الله الحرام، دیدار با خانواده مرحوم بهمنیاری (اهدا کننده عضو)،حضور در گلزار شهدا و امامزاده سلیمان بن علی (ع)،تجلیل از خانواده شهدا در روستای فخر آوری، حضور در حوزه علمیه الزهرا (س) و حضور در بندر بخش ریگ و برنامه‌های ویژه در شهر و روستاهای این بخش از جمله مهمترین برنامه‌های سفر خدام رضوی در شهرستان گناوه بود. که با استقبال پرشور مردم مؤمن و متدین همراه بود.

جشن زیر سایه خورشید در گناوه برگزار شد

جشن زیر سایه خورشید در گناوه برگزار شد

نظر شما