شناسهٔ خبر: 66699787 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لیگ یک: سه امتیاز حیاتی برای خیبر و داماش

رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ دسته اول با صدرنشینی خیبر خرم آباد به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز پنج دیدار دیگر برگزار شد تا جدول نهایی این هفته مشخص شود.

در حساس‌ترین بازی امروز خیبر خرم آباد با برد زمین را ترک کرد. خیبر در بازی خارج از خانه به مصاف شاهین بندرعامری رفت و با گل دقیقه ۸۹ علیرضا دغاغله موفق شد این بازی خارج از خانه را با برد به پایان برساند تا 67 امتیازی شود.

در فاصله سه هفته مانده تا پایان لیگ، رقابت بین فجرسپاسی و خیبر برای صدرنشین بالا گرفته و فجر که روز گذشته مس شهربابک را شکست داده بود با 64 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

تیم داماش گیلان که خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس می‌کند از مس سونگون میزبانی کرد و با نتیجه 4-1 برنده شد تا سه امتیاز احساس را کسب کند. این برد به تیم گیلانی کمک کرد تا همچنان در رده هفدهم باقی بماند اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری آستارای 24 امتیازی در این جایگاه بایستد.

شهرداری آستارا هم امروز به برد دست پیدا کرد. دیگر تیم گیلانی امروز از آریو اسلامشهر میزبانی کرد و با گل‌های دقایق پایانی یاشار احمدی و محمد صادقی موفق شد بازی 2-1 باخته را با نتیجه 3-2 پشت سر بگذارد.

در یکی از نتایج عجیب امروز خوشه طلایی قعرنشین به عنوان یکی از مدعیان سقوط با نتیجه 2-0 پارس جنوبی جم رده نهمی را از پیش رو برداشت.

دیدار نفت و گاز گچساران مقابل نفت مسجد سلیمان هم با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نتایج کامل بازی‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:

داماش گیلان 4-1 مس سونگون
گلزنان: آرمان لطف خدا (41)، حسین ابراهیمی (66)، رضا پورمهدی آبادی (70) و سپهر سیمان‌پور (87) برای داماش - بهزاد نوروزی (75) برای مس

شهرداری آستارا 3-2 آریو اسلامشهر
گلزنان: مرتضی نگهداری (63)، یاشار احمدی (90+2) و محمد صادقی (90+5) برای شهرداری - مهدی یوسفی (30) و ایمان غلامی (85) برای آریو

خوشه طلایی 2-0 پارس جنوبی جم
گلزنان: امین دادمهر و مجتبی خسروی

نفت و گاز گچساران 1-1 نفت مسجد سلیمان
گلزنان: رضا کرملاچعب (75) برای گچساران - سجاد عبدویی (60) برای مسجد سلیمان

شاهین بندر عامری 0-1 خیبر خرم آباد
گلزن: علیرضا دغاغله (89)
 

2022687

نظر شما