شناسهٔ خبر: 66691875 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رقابت میان تیم‌های بالا و پایین جدول

امروز، نبرد مرگ و زندگی در لیگ دسته اول

تیم‌های قعرنشین لیگ دسته اول، امروز برای کسب امتیاز و بقا در این مسابقات، رقابت سختی با حریفان خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امروز پنج دیدار از هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار می‌شود که بدون شک مهمترین دیدار نیز در بندرعامری خواهد بود جایی که خیبر صدرنشین برای اینکه یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک شود، به مصاف شاهین این شهر می‌رود، تیمی خود برای بقا در لیگ مبارزه می‌کند.

در زیر نگاهی خواهیم انداخت به پنج دیدار امروز که هر کدام از بازی‌ها بنا بر دلایلی برای تیم‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است:

* داماش گیلان - مس سونگون
تیم‌های داماش گیلان و مس سونگون از ساعت ۱۷:۳۰ به میزبانی داماش به مصاف هم خواهند رفت. داماش با ۲۴ امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی قرار دارد و برای آنکه بتواند شانسش را برای بقا در لیگ افزایش دهد به کسب ۳ امتیاز از این دیدار خانگی نیاز دارد.

در سوی مقابل اما مس سونگون با ۴۲ امتیاز هشتم است و در صورتی که بتواند ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کند می‌تواند در بهترین حالت تا رده پنجم بالا بیاید.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود مس سونگون به پایان رسید.

* شهرداری آستارا - آریو اسلامشهر
شهرداری آستارا هم یکی دیگر از تیم‌هایی است که باید برای بقا در لیگ بجنگد. این تیم با ۲۷ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و در صورتی که بتواند در این بازی خانگی به برتری برسد می‌تواند امیدهای خود را برای ماندن در لیگ حفظ کند.

آریو اسلامشهر هم با ۴۲ امتیاز هفتم است و این تیم هم مانند مس سونگون برای کسب عنوان پنجمی تلاش می‌کند.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود آریو به پایان رسید و دیدار برگشت از ساعت ۱۷:۳۰ به میزبانی آستارا برگزار می‌شود.

* شاهین بندر عامری - خیبر خرم آباد
یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ دسته اول را تیم‌های شاهین بندر عامری و خیبر خرم آباد از ساعت ۱۹:۱۵ برگزار خواهند کرد و خیبر خرم‌آباد امیدوار است با برتری در این بازی بتواند صدر جدول را از فجر سپاسی پس بگیرد.

اما در سوی مقابل هم شاهین بندر عامری شرایط ویژه‌ای دارد و با ۲۶ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و کار بسیار سختی مقابل مدعی اول قهرمانی خواهد داشت. دیدار رفت این دو تیم در خرم آباد با نتیجه ۳ بر صفر به سود خیبر به پایان رسید.

* نفت و گاز گچساران - نفت مسجدسلیمان
نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۹:۱۵ میهمان نفت و گاز گچساران خواهد بود. تیم نفت مسجدسلیمان با ۵۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد و با توجه به اختلاف امتیازی که با تیم‌های بالاتر و پایین‌تر از خود دارد و جایگاه این تیم از سوی تیم‌های رده پایین‌تر تهدید نخواهد شد اما در صورتی که بتوانند همه امتیازهای باقی مانده را از آن خود کنند و امیدوار به لغزش چادرملو داشته باشند ممکن است بتوانند جایگاه سوم را از این تیم بگیرند.

نفت و گاز گچساران هم یکی از تیم‌های میانه جدولی است که با کسب ۳۸ امتیاز در رده دهم قرار دارد و برای آنکه بتوانند جایگاه خود را ارتقا دهند و به جمع تیم‌های نیمه بالای جدول برسند برای کسب امتیاز تلاش خواهند کرد.

* خوشه طلایی - پارس جنوبی جم
از ساعت ۱۸ تیم خوشه طلایی ساوه میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود. خوشه طلایی با ۱۸ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و جدی‌ترین گزینه سقوط به لیگ دسته دو است و اختلاف ۸ امتیازی این تیم با رده شانزدهم کار را برای خوشه طلایی سخت کرده است.

اما پارس جنوبی جم با ۴۲ امتیاز نهم است و امیدوار است با کسب برتری در این دیدار خارج از خانه جایگاه خود را در جدول بهبود دهد.

دیدار تیم‌های چادرملو و مس کرمان هم به دلیل حضور چادرملو در رقابت‌های جام حذفی، به تعویق افتاده است و روز ۳۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما