شناسهٔ خبر: 66698955 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

بارش شدید باران مجددا در خراسان رضوی آغاز شد

سرهنگ حسین میش‌مست در خصوص وضعیت راه‌های خراسان رضوی اظهار کرد: بعدازظهر امروز، ۲۷ اردیبهشت بارش شدید باران در شرق خراسان رضوی آغاز شد و در مسیر فریمان، تربت‌جام، صالح‌آباد و سرخس بارش باران گزارش شده است.

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بارش شدید باران مجددا در استان آغاز شد، اما هنوز گزارشی از سیلابی شدن مسیر‌ها نیامده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین میش‌مست در خصوص وضعیت راه‌های خراسان رضوی اظهار کرد: بعدازظهر امروز، ۲۷ اردیبهشت بارش شدید باران در شرق خراسان رضوی آغاز شد و در مسیر فریمان، تربت‌جام، صالح‌آباد و سرخس بارش باران گزارش شده است.

وی افزود: مشکل خاصی در این مسیر‌ها نداشته‌ایم. آب و روان آب به وجود آمده که اکثر آنان در مسیر رودخانه‌ای به وجود آمده و مسیر مسدودی در شرق خراسان رضوی نداریم.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر بارش باران به سمت شمال خراسان رضوی رفته و در مسیر کلات، درگز، قوچان، سرولایت و نیشابور بارش شدید باران گزارش شده است.

میش‌مست تصریح کرد: البته تا این لحظه هنوز مشکل خاصی در تردد خودرو‌ها در مسیر‌های جاده‌ای نداریم و هنوز هیچ انسدادی در محور‌های استان نداریم. سایر مناطق استان ابری است و بارش باران قطع شده است.

وی بیان کرد: بارش‌ها از ساعت ۱۵ در شرق استان و از حوالی ساعت ۱۸ در شمال استان آغاز شده است.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بارش باران در مسیر قوچان بسیار شدید است، اما هنوز گزارشی مبنی بر ایجاد سیل داده نشده، اما با وجود چنین بارشی احتمال سیلابی شدن مسیر‌ها وجود دارد.

میش‌مست در خصوص وضعیت شهرستان کلات گفت: اگر سیلابی به وجود آمده در مسیر رودخانه‌ها قرار دارد و در مسیر جاده‌ای مشکلی نداریم.

نظر شما