شناسهٔ خبر: 66697703 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نخستین رویداد بین المللی همتایابی اقتصاد دریامحور در قشم

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور(ISBE ۲۰۲۴) و ششمین رویداد صنعت دانش بنیان با محوریت صنایع و کسب و کارهای دریایی سه شنبه 25 اردیبهشت 1403با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل سالن مرکز نوآوری و نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره قشم آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

این رویداد بین المللی با ‌همکاری منطقه آزاد قشم، شورای عالی صنایع دریایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و بسیاری از سازمان‌های فعال در زمینه توسعه اقتصادی کشور برگزار شد.

در این رویداد، سفراء و نمایندگانی از کشورهای مختلف برزیل، کوبا، کره جنوبی، نروژ، بولیوی، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکیه، ارمنستان، قطر و عراق حضور داشتند.

در این رویداد چندین تفاهم نامه بالغ بر ۳ میلیارد دلار میان بخش‌های مختلف دریایی با حضور عباس علی آبادی وزیر صمت، هدی دوستی استاندار هرمزگان، سیدحسین حسینی رئیس سازمان شیلات ایران، محمد آشوری رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به امضاء رسید.

این رویداد با هدف معرفی ظرفیت‌های اقتصاد دریا و توسعه دریامحور با حضور بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور در جزیره قشم از 25 تا 27 اردیبهشت ماه در قشم برگزار شد.

نخستین رویداد بین المللی همتایابی اقتصاد دریامحور در قشم

انتهای پیام/

نظر شما