شناسهٔ خبر: 66695954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

کشف۵۱۵ فقره انواع سرقت با دستگیری ۵۰۶سارق و مالخر در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح ۳ روزه مبارزه با سرقت در مشهد ۵۰۶ سارق و مالخر دستگیر و ۵۱۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قئس خراسان، سردار احمد نگهبان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی زائران و مجاوران حرم رضوی، طرح مقابله با سرقت با محوریت مبارزه با سرقت‌های خشن و مالخران اموال مسروقه در سطح حوزه استحفاظی شهر مشهد عملیاتی شد.
وی افزود: در اجرای این طرح که پس از چندین روز کار اطلاعاتی و عملیاتی به اجرا درآمد ۴۷۲ سارق و ۳۴ مالخر، که از این تعداد ۴۱ تن از متهمان از سارقان خشن هستند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتری‌های تابعه فرماندهی انتظامی شهرستان مشهد طی ۳ روز شناسایی و دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به کشف۵۹ دستگاه خودرو، ۲۳دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این طرح بیان داشت: در اجرای این طرح ۷۱ فقره قاپ زنی، ۲۵فقره سرقت به عنف و در مجموع ۵۱۵ فقره انواع سرقت کشف و رمزگشایی شد.
سردار نگهبان با اشاره به استمرار این طرح و عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست با گزارش فعالیت‌های مجرمان به مرکز ۱۱۰ برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

نظر شما