شناسهٔ خبر: 66695116 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کشف ۵۱۵ فقره سرقت و دستگیری ۵۰۶ سارق در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی، گفت: در اجرای طرح ۳ روزه مبارزه با سرقت در مشهد ۵۰۶ سارق و مالخر دستگیر و ۵۱۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس مشهد، اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی زائران و مجاوران حرم رضوی، طرح مقابله با سرقت با محوریت مبارزه با سرقت‌های خشن و مالخران اموال مسروقه در سطح حوزه استحفاظی شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که پس از چندین روز کار اطلاعاتی و عملیاتی به اجرا درآمد 472 سارق و 34 مالخر، که از این تعداد 41 تن از متهمان از سارقان خشن هستند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتری‌های تابعه فرماندهی انتظامی شهرستان مشهد در 3 روز شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: 59 دستگاه خودرو، 23 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شده، همچنین در اجرای این طرح 71 فقره قاپ‌زنی، 25 فقره سرقت به عنف و در مجموع 515 فقره انواع سرقت کشف و رمزگشایی شد.

نگهبان با اشاره به استمرار این طرح و عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست با گزارش فعالیت های مجرمان به مرکز 110 برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام/282/

نظر شما