شناسهٔ خبر: 66692673 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دستور استاندار تهران به فرمانداران درباره معتادان متجاهر

استاندار تهران خطاب به فرمانداران بر ضرورت تعیین تکلیف ساز و کار پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، استاندار تهران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خطاب به فرمانداران بر ضرورت تعیین تکلیف ساز و کار پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تاکید کرد.

علیرضا فخاری  بر ضرورت ظرفیت سازی استان تهران در حوزه مراکز بازپروری ماده ۱۶ تاکیدکردو گفت: در این زمینه ابلاغ‌های لازم به فرمانداران شده که طی آن ساز و کار پذیرش معتادان متجاهر در شرق و غرب استان تهران تعیین تکلیف شود.

استاندار تهران با تاکید بر پیگیری تکمیل ظرفیت‌ها در حوزه مراکز بازپروری ماده ۱۶ و استفاده از بخش خصوصی، افزود: در این حوزه تأمین اعتبار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

علیرضا فخاری در ادامه به مدت زمان نگهداری، درمان و مراقبت پس از خروج معتادان متجاهر از مراکز ماده ۱۶ اشاره کرد و افزود: باید ساز و کاری فراهم شود که طی آن افراد بتوانند پس از طی دوره به آغوش خانواده‌شان باز گردند و تا زمانی که برای اشتغال و بازگشت به خانواده فکر اساسی صورت نگیرد، چرخه معیوب می‌ماند.

استاندار تهران با بیان اینکه نباید بار تهران در حوزه پذیرش معتادان متجاهر بیشتر شود، افزود: لازم است فرمانداران، ظرفیت‌های شرق و غرب استان تهران را در این زمینه شناسایی کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما