شناسهٔ خبر: 66690748 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ساعت پخش سریال ایلجیما از شبکه تماشا + خلاصه داستان

سریال کره ای ایلجیما به کارگردانی لی یونگ سوک از شبکه تماشا پخش می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال ایلجیما با ما همراه شوید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سریال ایلجیما (일지매) به نویسندگی چوی ران و بازی لی جون گی، هان هیو جو، لی یونگ آه و پارک شی هو ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی یکی از پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های سال‌ ۲۰۰۷–۲۰۰۸ بود.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کره‌ای تاریخی هستید، می‌توانید سریال ایلجیما را که پخش آن از چهارشنبه (1403/2/26) آغاز می‌شود، هر شب از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال ایلجیما  ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

 

 

 

ساعت پخش سریال ایلجیما از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال ایلجیما هر روز ساعت 20:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۰۰:۳۰ بامداد ، ۶:۳۰ صبح و ۱۲:۳۰ ظهر روز بعد که زمان پخش تکرار سریال ایلجیما از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

 

مجموعه ایلجیما که در بیست قسمت به تهیه‌کنندگی لی یونگ سوک ساخته شده، اولین بار در سال 2008 از شبکه تلویزیونی SBS سئول پخش شد.

 

 

سریال ایلجیما

 

بازیگران سریال ایلجیما

لی جون کی در نقش ایل جی مای و یونگ یی

 

پارک سی هو در نقش سی هو

هان هیو جو در نقش یون چای

لی یونگ آه در نقش بونگ سون

لی مون سیک در نقش سو دول

لی ایل هوا در نقش خانم هان

پسر ته یونگ در نقش یون یی

کیم سونگ ریونگ در نقش دان یی

جو مین گی در نقش لی وون هو

اه کیل کانگ در نقش کنگ گل آه جی

هیون سونگ در نقش هونگ گیون

لی وون جه در نقش جانگ پوگیو

کی کی سوک در نقش هی بونگ

مون جی یون در نقش دای سیک

جئونگ جه یون در نقش سیم دوک

کیم کوانگ سیک در نقش کوک دو

لی وون جونگ در نقش بایون سیک

یانگ جه سئونگ در نقش شیم کی وون

کیم روها در نقش سا چون

کیم مو یول در نقش سی وان

کیم چانگ وان در نقش هوین دو پو

جو سانگ کی در نقش مو لی

همچنین چوی مون سو، یونگ این سئو، لی سول گو، جی نام هیوک، پارک جی وون، ریو سونگ هون، ساموئل کانگ، جانگ یون پونگ، مین جی اوه، یونگ سونگ یون و پارک جی هون، دیگر بازیگران کره‌ای هستند که در سریال ایلجیما به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال ایلجیما

خلاصه داستان سریال ایلجیما

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال ایلجیما از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه کره‌ای تاریخی و عاشقانه می‌رویم که در دوران چوسان روایت می‌شود و درباره‌ی زندگی یک اشراف زاده است که مورد خشم پادشاه قرار می‌گیرد.

در خلاصه داستان سریال ایلجیما آمده است: «به فرمان امپراتور، سه قاتل مأمور می‌شوند تا یکی از اشراف‌زادگان به نام «وون هو لی» را به قتل برسانند. پسر این اشراف‌راده (جئون لی) مخفی شده و از دست جنایتکاران جان سالم به در می‌برد. یک دزد (سئودول) آن پسر را در حالی که حافظه‌اش را به دلیل بیماری از دست داده بود، به فرزند خواندگی می‌گیرد. او نزد خانواده جدیدش بزرگ می‌شود و پس از سال‌ها وقتی حافظه‌اش را به‌دست می‌آورد و با یادگیری هنرهای رزمی به دنبال کشف راز قتل پدرش می‌رود.

او به دلیل کمک‌هایی که به مردم فقیر می‌کند در بین آن‌ها به «ایلجیما» (تک شکوفه روی درخت) معروف می‌شود. ایلجیما از سوی دیگر درگیر رابطه‌ای عاشقانه با دختری به نام «یونچائه» می‌شود که این ماجرا، اتفاق‌های جدیدی را در مسیر زندگی او ایجاد می‌کند.»

سریال ایلجیما

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال ایلجیما نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در این سریال لی جون گی، هان هیو جو، لی مون سیک، کیم سونگ ریونگ، مون جو یون، لی ایل هوا، پسر ته یونگ، کیم سونگ ریونگ، جو مین گی، اه کیل کانگ، هیون سونگ، لی وون جه، کی کی سوک، مون جی یون، جئونگ جه یون، کیم کوانگ سیک، لی وون جونگ، یانگ جه سئونگ، کیم روها، کیم مو یول، کیم چانگ وان، جو سانگ کی در نقش مو لی ریو سونگ هون، ساموئل کانگ، جانگ یون پونگ، چوی مون سو، یونگ این سئو، لی سول گو، جی نام هیوک، پارک جی وون، مین جی اوه، یونگ سونگ یون و پارک جی هون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال ایلجیما چند قسمت است؟

این مجموعه در 20 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی لی یونگ-سوک ساخته شده است.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما