شناسهٔ خبر: 66688689 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان

۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در گمرک پرویزخان شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه کشف شد.

صاحب‌خبر -

محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعداد ۱۷ دستگاه موتور سیکلت حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

محمد رستمی افزد: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۵ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

وی ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و هفت نفر از قاچاقچیان سوخت نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۶ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان قصرشیرین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت:ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در پایانه مرزی پرویزخان شهرستان قصرشیرین حین گشت زنی موفق به کشف ۶ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و شناسایی ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شده و آن‌ها را جهت بازرسی متوقف کردند.

جلیل سلطانی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی۶هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال کشف شد.

وی اظهار کرد: در این رابطه پرونده‌هایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

کشف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در قصرشیرین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف یک محموله قاچاق در گمرک پرویزخان شامل مواد خوراکی و نوشت افزار به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سلطانی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرک پرویزخان حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰۰ کیلوگرم لوبیا سفید، یک هزار و ۴۱۶ عدد روان نویس و پنج هزار عدد کارت آویز گردن به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سلطانی از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال به مراجع قضائی جهت بررسی‌های بیشتر خبر داد .

نظر شما