شناسهٔ خبر: 66686381 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

لغو مرخصی مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی

هشدار سیل در خراسان رضوی / مردم از تردد غیرضروری در مشهد خودداری کنند

خبرگزاری ایرنا

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به بروز ترافیک در خیابان‌های سطح شهر و ضرورت تردد خودرو‌های امدادی، از شهروندان مشهدی انتظار می‌رود امشب و فردا از تردد و سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش استانداری خراسان رضوی، جواد خدایی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به صدور اطلاعیه‌های هشدار‌های هواشناسی از ۲ روز گذشته اظهار کرد: بر اساس دستور استاندار خراسان رضوی تا روز یکشنبه مرخصی کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی لغو خواهد بود و تمامی مدیران باید در محل خدمت حتی در روز جمعه حاضر باشند.

وی با بیان اینکه ناوگان دستگاه‌های امدادی باید کاملا برای خدمت رسانی آماده باشند، عنوان کرد: با تمهیدات لازم و آمادگی کامل، حوزه برق، آب، مخابرات و گاز متناسب با شرایط مدیریت شود و مجموعه‌های مرتبط با این سه حوزه با حداکثر توان پای کار باشند.

خدایی تاکید کرد: تمامی محور‌های تفرجگاهی، گردشگری، اقامتگاهی، بوم‌گردی و پارک‌ها در راستای تعطیلی قبلی تا روز دوشنبه تعطیل خواهند بود.

او ادامه داد: بند‌های خاکی استان در این شرایط که احتمال آسیب پذیری آن‌ها وجود دارد، مورد بازدید فرمانداران قرار گیرد تا در صورت بروز مشکل و آسیب، دچار چالش نشوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه راه‌آهن، ترمینال و فرودگاه، باید آمادگی لازم را داشته باشند، افزود: از همین امشب به تمامی مسافران پیامک‌های لازم با موضوع هشدار ارسال شود و فضای میزبانی برای آن‌ها فراهم باشد تا اختلالی در روند میزبانی برای مسافران صورت نگیرد، بر این اساس؛ همچنین اپراتور‌های تلفن همراه پیامک‌های هشدار را از امشب تا ظهر فردا به مشترکان ارسال کنند تا از شرایط موجود باخبر شوند.

خدایی تاکید کرد: تمام شهرداری‌های استان آماده باش باشند و ناوگان آن‌ها در حال خدمت قرار گیرد، همچنین برای افراد بی‌خانمان مکان‌های مناسب توسط شهرداری تدارک دیده شود تا دچار چالش نشوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در پایان بیان کرد: برنامه‌های مناسبتی و جلسات غیرضروری در شهرستان‌ها و دستگاه‌های مختلف لغو خواهد بود و به روز‌های آینده موکول می‌شود.

در پی بارش حدود ۳۸ میلیمتری سیل آسا در شهر مشهد تاکنون پنج نفر جان باختند و بیشتر معابر سطح شهر دچار آبگرفتگی شد.

نظر شما