شناسهٔ خبر: 66686372 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

موسسه جهاد توسعه

انعقاد تفاهم نامه های سه گانه با محوریت اقتصاد دریامحور

سه تفاهم نامه با محوریت اقتصاد دریا محوربا عناوین اجرای فاز اول شهر مولد دلیران، نوسازی و بهسازی مزارع میگو و مزرعه ماهی در قفس در سواحل مکران با همکاری سازمان شیلات ایران، موسسه جهاد توسعه و شورای عالی صنایع دریایی در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریامحور در جزیره قشم منعقد شد.

صاحب‌خبر - سه تفاهم نامه با محوریت اقتصاد دریا محوربا عناوین اجرای فاز اول شهر مولد دلیران، نوسازی و بهسازی مزارع میگو و مزرعه ماهی در قفس در سواحل مکران با همکاری سازمان شیلات ایران، موسسه جهاد توسعه و شورای عالی صنایع دریایی در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریامحور در جزیره قشم منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه جهاد توسعه؛ در مراسم انعقاد این تفاهم نامه ها که در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی همتایابی در اقتصاد دریا به امضا رسید، علی آبادی وزیر صمت، دوستی استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی  به همراه نمایندگان کشورهای برزیل، کوبا، کره جنوبی، نروژ، بولیوی، پاکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکیه، ارمنستان، قطر و عراق در محل این نمایشگاه حضور داشته و دستاوردها و توانمندی های ایران در حوزه های مختلف اقتصادی با محوریت دریا محورها به نمایش درآمد. 
بنا بر این گزارش، اولین تفاهم نامه با موضوع همکاری مشترک در اجرای فاز اول شهر مولد دلیران بین سازمان شیلات، شورای عالی صنایع دریایی، موسسه جهاد توسعه و شرکت ارزش آفرینان اقیانوس سبز به به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد تومان، به امضای طرفین رسید.
این گزارش می افزاید: تفاهم نامه دوم همکاری مشترک در اجرای طرح نوسازی و بهسازی مزارع میگو در ۱۰۰۰ هکتار از مزارع کشور معرفی شده که بین سازمان شیلات، شورای عالی صنایع دریایی، موسسه جهاد توسعه و شرکت نوین پرورش دهکده مروارید به ارزش ۲۰۰۰ میلیارد تومان منعقد شده است. 
بنا بر این گزارش در تفاهم نامه سوم نیز همکاری مشترک در اجرای مزرعه ماهی در قفس به ظرفیت ۱۰۰۰۰ تن بین سازمان شیلات، شورای عالی صنایع دریایی، موسسه جهاد توسعه و شرکت آداک فناور اقیانوس آبی قشم به امضا رسید که ارزش این قرارداد ۳۰۰۰ میلیارد تومان عنوان شده است.
 

نظر شما