شناسهٔ خبر: 66686202 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

شرایط فروش کلوت اتوماتیک به همراه افزایش قیمت اعلام شد + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت مکث موتور شرایط فروش کلوت اتوماتیک را پس از افزایش قیمت این محصول اعلام کرد. شرایط فروش کلوت اتوماتیک از نوع پیش‌فروش با موعد تحویل ۹۰ روزه است. بخشی از مبلغ خودرو در زمان ثبت‌نام و بخش دیگر در زمان تحویل از مشتری دریافت خواهد شد. در ادامه می‌توانید جزئیات این بخشنامه فروش را مشاهده کنید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت مکث موتور شرایط فروش کلوت اتوماتیک را پس از افزایش قیمت این محصول اعلام کرد. شرایط فروش کلوت اتوماتیک از نوع پیش‌فروش با موعد تحویل 90 روزه است. بخشی از مبلغ خودرو در زمان ثبت‌نام و بخش دیگر در زمان تحویل از مشتری دریافت خواهد شد. در ادامه می‌توانید جزئیات این بخشنامه فروش را مشاهده کنید.
 
شرایط فروش کلوت اتوماتیک، اردیبهشت 1403: (قیمت‌ها به ریال هستند)
شرایط فروش کلوت اتوماتیک به همراه افزایش قیمت اعلام شد + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
مکث کلوت اتوماتیک به پیشرانه 2.4 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر مجهز است. این پیشرانه حداکثر 215 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس این خودرو نیز از نوع شش سرعته اتوماتیک است که قدرت و گشتاور را به هر چهارچرخ خودرو منتقل می‌کند. مشتریان می‌توانند کلوت اتوماتیک را در رنگ‌های سفید و مشکی خریداری کنند. این خودرو درحال‌حاضر با عنوان کلوت اتوماتیک تیپ 2 به تولید می‌رسد که نسبت به تیپ 1، امکانات بیشتری را در خود جای داده است.
 
توضیحات شرایط فروش مکث موتور:
 
قیمت خودرو قطعی است.
 
جریمه تأخیر در تحویل 12 درصد سالانه خواهد بود.
 
مبالغ واریزی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی مکث موتور پرداخت شود.
 
کلیه هزینه‌ها براساس تعرفه‌های فعلی محاسبه شده است و درصورت افزایش هزینه‌ها، پرداخت دیون دولتی خرید خودرو بر عهده مشتری خواهد بود.
 
مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام عبارتند از: کارت ملی و شناسنامه خریدار، فرم سخا و سایر مدارک مورد نیاز برای خرید خودرو.
 
تغییرات قیمت کلوت اتوماتیک:
شرایط فروش کلوت اتوماتیک به همراه افزایش قیمت اعلام شد + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
مکث موتور امید دارد با افزایش قیمت کلوت اتوماتیک، نرخ این خودرو را در بازار آزاد به قیمت کارخانه نزدیک کند. هم‌اکنون قیمت مکث کلوت اتوماتیک در بازار آزاد معادل 1.8 میلیارد تومان است. این رقم حتی از نرخ قبلی این خودرو نیز ارزان‌تر به حساب می‌آید. درصورتی‌که متقاضیان از خرید این خودرو استقبال نکنند، اختلاف قیمت معکوس کلوت اتوماتیک به‌عنوان نشانه‌ای از شکست این خودرو در بازار تلقی خواهد شد.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما