شناسهٔ خبر: 66686197 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

کیا سورنتو پلاگین هیبریدی مدل ۲۰۲۵ با قیمتی ارزان‌تر از قبل عرضه می‌شود

کیا سورنتو یکی از کراس‌اوور‌های محبوب کره‌ای در ایران و سراسر جهان به شمار می‌آید. قیمت نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو با مدل ۲۰۲۵، اکنون ارزان‌تر از مدل ۲۰۲۴ خواهد بود. تیپ پایه این خودرو با قیمت ۴۹,۳۶۵ دلار، ارزان‌تر از تیپ پایه سال قبل به فروش می‌رسد. البته بهای سایر تیپ‌های این خودرو نسبت به مدل قبلی افزایش داشته‌اند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیا سورنتو یکی از کراس‌اوورهای محبوب کره‌ای در ایران و سراسر جهان به شمار می‌آید. قیمت نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو با مدل 2025، اکنون ارزان‌تر از مدل 2024 خواهد بود. تیپ پایه این خودرو با قیمت 49,365 دلار، ارزان‌تر از تیپ پایه سال قبل به فروش می‌رسد. البته بهای سایر تیپ‌های این خودرو نسبت به مدل قبلی افزایش داشته‌اند.
 
کیا با اضافه‌کردن تریم EX‌ به خانواده سورنتو، قیمت این خودرو را برای مشتریان کاهش داده است. این خودرو با قیمت خالص 49,365 دلار و هزینه تحویل 1375 دلار به مشتریان عرضه شده است. قیمت کیا سورنتو تیپ پایه در مقایسه با سال گذشته،‌ 2300 دلار ارزان‌تر شده است. تیپ پایه EX به ترکیبی از موتور چهارسیلندر 1.6 لیتری توربوشارژر و یک موتور الکتریکی مجهز است که در کنار یکدیگر 261 اسب‌بخار قدرت و 350 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کنند. پکیج باتری تیپ پایه EX ظرفیتی معادل 14 کیلووات ساعت دارد. برد این تیپ در حالت تمام برقی، 48 کیلومتر است.
 
قیمت تیپ‌های مختلف کیا سورنتو هیبریدی:
کیا سورنتو پلاگین هیبریدی مدل ۲۰۲۵ با قیمتی ارزان‌تر از قبل عرضه می‌شود
تیپ پایه کیا سورنتو پلاگین هیبریدی با وجود قیمت کمتر نسبت به سال گذشته، امکانات مناسبی را در خود جای داده است. صندلی‌های برقی جلو با گرمکن، سیستم سرگرمی به‌همراه نمایشگر 12.3 اینچی، رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی، چراغ‌های LED اپل کارپلی و اندروید اتو، پورت USB و دستیارهای رانندگی خودران سطح دوم را در این خودرو خواهید یافت. در کنار این امکانات، نمای بیرون سورنتو 2025 نیز فیس‌لیفت شده است.
 
خرید کیا سورنتو EX با سیستم هیبریدی خفیف، هزینه کمتری نیز برای مشتری به همراه خواهد داشت. این مدل 40,065 دلار برای نسخه دیفرانسیل جلو قیمت‌گذاری شده است. درصورتی‌که تیپ پایه را با سیستم چهارچرخ محرک بخواهید، قیمت آن به 41,865 دلار خواهد رسید.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما