شناسهٔ خبر: 66684887 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حسینی: میزان کشته های تصادفات جاده باید به کمتر از ۱۴ هزار نفر برسد

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: باتوجه به سهم جمعیتی ایران از جهان، طبق میانگین باید میزان کشته‌های تصادفات جاده‌ای به کمتر از ۱۴ هزار نفر برسد. رئیس پلیس راهور فراجا گفت: باتوجه به سهم جمعیتی ایران از جهان، طبق میانگین باید میزان کشته‌های تصادفات جاده‌ای به کمتر از ۱۴ هزار نفر برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در اختتامیه ششمین همایش بین المللی مدیریت ایمنی و ترافیک، اظهار کرد: بیش از سه دهه پلیس راهنمایی و رانندگی تلاش خود را بر استفاده از آخرین دانش های روز و حرکت به سمت آخرین دستاوردهای حوزه حمل و نقل ترافیک به کار گرفته است و امروز ارتباط تنگاتنگی میان راهور و مجامع علمی وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز بالغ بر ۷۰۰ دانشجو در رشته راهور در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند که نشان از دانش پرور بودن حوزه راهور دارد.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه حوزه ترافیک بر تمام زندگی مردم تاثیر دارد، اظهار کرد: امروز ترافیک منجر به حساسیت تمامی اقشار مردم و شهروندان شده است.

سردار حسینی اضافه کرد: بخشی از جامعه به موضوع ترافیک بی تفاوت هستند و بزرگترین دغدغه پلیس نیز حساس سازی و آگاه سازی همین گروه بی تفاوت است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به سهم جمعیتی ایران از جهان، طبق میانگین باید میزان کشته‌های تصادفات جاده‌ای به کمتر از ۱۴ هزار نفر برسد در حالی که طبق باور ما حتی مرگ یک نفر هم برای پلیس زیاد است.

ششمین همایش بین المللی مدیریت ایمنی و ترافیک با ۳۰۰ مقاله از پژوهشگران داخلی و خارجی برگزار شد همچنین پژوهشگرانی از ۱۰ کشور در این همایش آثار خود را ارسال کردند.

انتهای پیام/

نظر شما