شناسهٔ خبر: 66683855 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویژه های تهران؛

از جراحی زیبایی در منزل تا ساعت بیشترین تصادف‌ها در پایتخت

از جراحی زیبایی در منزل و کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه تا ساعت بیشترین تصادف‌ها در پایتخت، در ویژه‌های تهران مطرح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسینی، نایب رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفته: سونامی عمل‌های زیبایی که بسیاری از آنها غیرضروری است، باید متوقف شود. شاهد ورود آرایشگر‌ها و تکنسین‌ها به عرصه زیبایی هستیم که در منزل و یا واحد‌های استیجاری اداری عمل جراحی زیبایی انجام می‌دهند.
---
جزئیات برگزاری امتحانات نهایی خرداد.
 به گفته رئیس مرکز ارزشیابی آموزش و پرورش، چارچوب طراحی سؤالات در اختیار دانش‌آموزان و والدین قرار گرفته است. ممکن است در حین آزمون افرادی از صفحهٔ امتحان عکس بگیرند که این انتشار سؤالات است و با لورفتن متفاوت است. اگر در پاسخ‌نامهٔ فردی هم دچار تشکیک شویم، مجدد به آزمون دعوت می‌شود. شبکه‌هایی که مشغول اغواگری دانش‌آموزان دربارهٔ فروش سؤالات هستند توسط دستگاه‌های امنیتی رصد و با آنها برخورد می‌شود.
---
کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در پایتخت.
 دادستان عمومی و انقلاب تهران گفته: باند تشکیلاتی و سازمان‌یافته تهیه و توزیع ماده مخدر شیشه که اقدام به وارد کردن مواد مخدر به کشور می‌کردند، شناسایی و حدود ۴۰۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه از آنها کشف شد. اعضای این باند، پس از جاسازی محموله مواد مخدر به‌صورت کاملا حرفه‌ای، آن را به پایتخت منتقل و سپس به سراسر کشور و کشور‌های دیگر ارسال می‌کردند.
---
بیشترین تصادفات در چه ساعت هایی؟

به گفته رییس پلیس راه تهران بزرگ، بیشترین ساعات وقوع تصادفات در جاده‌های منتهی به شهر تهران از ساعت ۱۶ تا ۲۰ است که این موضوع مربوط به سفر‌های خروجی از شهرک‌های اقماری که در اطراف پایتخت وجود دارند، است همچنین سفر‌های ورودی رانندگان به واسطه انجام کار‌هایی که در شهر تهران از استان‌های همجوار دارند انجام می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_11116990"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4235187/11116990?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما