شناسهٔ خبر: 66682962 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

بالاخره در مشهد چقدر باران آمد؟!

در حالی که رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی میزان بارش یک ساعته در مشهد را ۲۹ میلیمتر اعلام کرد، ‌مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی می‌گوید ۳۸ میلیمتر‌ باران در مشهد طی ۳۰ دقیقه داشتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ‌مشهد، در حالی که رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی میزان بارش یک ساعته در مشهد را 29 میلیمتر اعلام کرد، ‌مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی می‌گوید 38 میلیمتر‌ باران در مشهد طی 30 دقیقه داشتیم.

یحیی قائنی‌پور رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در مشهد اظهار داشت:برای بارندگی‌ها ما هشدار سطح نارنجی را از دیروز صادر کرده بودیم و اعلام شده بود و این در حالی است که تاکنون 29 میلیمتر بارندگی در مشهد داشتیم.

وی افزود: این بارندگی تا اواسط شب بیشتر و تا نصف شب ضعیف‌تر خواهد شد و از آن جایی که ما در فصل بهار هستیم همچنان تگرگ رعد و برق وزش باد در ساعت‌های مختلف تا روز جمعه ادامه دارد.

قائنی پور ادامه داد: در خراسان رضوی نیز وضعیت به این صورت است و در نواحی شمالی استان مثل کلات درگز قوچان احتمال سیل وجود دارد و همچنان بارندگی نیز شدت دارد.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: احتیاط کامل را شهروندان در نظر داشته باشند و چون سیستم بهاری است باد و رگبار و رعد و برق و یا تگرگ در نیم ساعت می‌تواند آبگرفتی شدید را به همراه داشته باشد.

این در حالی است که عباسی، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی می‌گوید: در پی بارندگی اخیر در مشهد و شهرستان های استان شاهد بارش 38 میلیمتری بوده‌ایم که سبب آب گرفتگی در نقاط مختلف شهر مشهد شده است. به همین منظور نیروهای عملیاتی شهرداری مشهد مشغول رفع آب گرفتگی معابر می‌باشد.

وی افزود: این بارش در شهرهای شمالی استان نیز سبب خسارت و اختلال در برخی از راه‌های جاده ای شده است. شهرستان‌های قوچان، درگز، طرقبه و شاندیز نیشابور و فریمان شهرهایی هستند که درگیر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب بودند.

برچسب‌ها:

نظر شما