شناسهٔ خبر: 66682634 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

ثبت نام غیر حضوری وام ۳۰۰ میلیونی با واریز 48 ساعته | وام ۳۰۰ میلیونی قرض‌الحسنه بانک ملت+شرایط

سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز در بانک ملت علاوه بر شرکت در قرعه کشی ۱۰۰۱ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی، می‌توانند تا ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح"نیک وام" دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز در بانک ملت علاوه بر شرکت در قرعه کشی ۱۰۰۱ جایزه ۲۵۰ میلیون تومانی، می‌توانند تا ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در قالب طرح"نیک وام" دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، براساس این طرح دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز نیک، اعم از مشتریان حقیقی و حقوقی با کسب امتیازات لازم از سپرده گذاری های خود می توانند از تسهیلات ویژه طرح نیک وام تا سقف 3 میلیارد ریال بهره مند شوند.

شایان ذکر است، دوره معدل‌گیری این تسهیلات از 4 تا 12 ماه و دوره بازپرداخت آن از 1 تا 3 سال تعیین شده و امتیاز آن برای اشخاص حقیقی قابل انتقال به نزدیکان شامل همسر، فرزندان، والدین، برادر و خواهر و برای اشخاص حقوقی قابل انتقال به پرسنل بیمه شده که حقوق آنها از طریق بانک ملت واریز می شود، است.

به عنوان مثال دارنده حساب قرض الحسنه نیک می‌تواند با 4 ماه سپرده‌گذاری تا 110% میانگین حساب خود وام قرض الحسنه با دوره بازپرداخت یکساله دریافت کند.

به عبارت دیگر با ماندگاری 100 میلیون تومان به مدت 4 ماه در حساب قرض‌الحسنه پس انداز نیک، دارنده این حساب می‌تواند 210 میلیون تومان شامل 100 میلیون تومان اصل سپرده به علاوه 110 میلیون تومان تسهیلات دریافت کند.

در عین حال تمامی دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز نیک همانند سایر حسابهای قرض الحسنه پس انداز، تا پایان مهلت جشنواره یعنی پایان خردادماه 1403 می توانند در قرعه کشی 1001 جایزه 250 میلیون تومانی شرکت کنند.

مشتریان فعلی بانک ملت می‌توانند از طریق سامانه بانکداری اینترنتی نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه اقدام کنند و یا با استفاده از همراه بانک، مگابانک و سایر کانال‌های غیرحضوری خدمات بانک ملت، موجودی خود را افزایش دهند.

آن دسته از افرادی که نزد بانک ملت حساب ندارند، می‌توانند از طریق پیشخوان الکترونیک بانک ملت به صورت کاملا غیرحضوری حساب قرض‌الحسنه پس انداز افتتاح کنند.

14030226161426910300509910

 وام/شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سپه چیست؟

تصویر جار نیوز جار نیوز۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, ۱۷:۱۹

۰ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،به نقل از اقتصاد ایران، با طرح نگین امید بانک سپه، صاحب وام قرض ‌الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۲ درصد شوید.برای اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را دنبال کنید

با طرح نگین امید بانک سپه، صاحب وام قرض ‌الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۲ درصد شوید.

بانک سپه به عنوان اولین بانک ایرانی، با اجرای طرح وام نگین امید، شرایطی را مهیا کرده است تا مشتریان این بانک از وام ۳ میلیارد ریالی با کارمزد ۲ درصد بهره مند شوند.

وام/شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک سپه چیست؟

مزایای وام نگین امید

وام نگین امید از مزایای ویژه ای نسبت به وام های مشابه برخوردار است:

• غیرحضوری: تمام مراحل وام به صورت آنلاین انجام می‌شود.

• سریع: وام پس از یک ماه سپرده‌گذاری قابل دریافت است.

• مناسب: تا ۳ برابر موجودی حساب، وام بگیرید.

• قابل انتقال: امتیاز وام قابل انتقال به دیگران است.

• ساده: فرآیندی آسان و شفاف برای دریافت وام.

• قابل رهگیری: امتیاز وام خود را در سامانه امید بانک مشاهده کنید.

وام نگین امید برای چه کسانی است؟

تمام افراد حقیقی بالای ۱۸ سال می توانند این وام را دریافت کنند.

مبلغ اقساط وام ۳۰۰ میلیونی چقدر است؟

با توجه به اینکه سقف وام طرح نگین امید بانک سپه ۳۰۰ میلیون تومان و سود سالانه ۲ درصد و حداکثر مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه است اقساط ماهانه پرداختی شما در این حالت ۵,۲۵۸,۳۲۸ تومان خواهد بود و کل سود وام ۱۵,۴۹۹,۶۸۰ تومان و جمع اصل وام و سود آن نیز ۳۱۵,۴۹۹,۶۸۰ تومان می شود که باید در مدت ۵ سال به بانک بازگردانده شود.

مراحل دریافت وام نگین امید

شما برای دریافت این وام نیاز به حضور در شعبه ندارید و کافیست در سامانه امید بانک سپه به صورت غیرحضوری افتتاح حساب کنید. سپس با سپرده‌گذاری و ایجاد امتیاز شرایط خودتان را برای دریافت وام بهبود می بخشید. بعد از این شما میتوانید امتیازتان را محاسبه کنید و بر اساس آن مبلغ وام و مدت زمان بازپرداختتان را مشخص کنید. ثبت‌نام و تشکیل پرونده در سامانه اعتبارسنجی، دریافت نتیجه اعتبارسنجی

خرید و ثبت ضمانت الکترونیکی، درخواست وام در سامانه امید بانک، تأیید درخواست و واریز وام، بازپرداخت وام و تسویه ضمانت هم باقی مراحل این کار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت بانک سپه مراجعه کنید: http://www.banksepah.ir/

 

نظر شما