شناسهٔ خبر: 66682162 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کشف ۵ پرونده سرقت خودرو در ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در اتوبان آوینی شهرری خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در اتوبان آوینی شهرری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ محمدقاسم طرهاني فرمانده انتظامي شهرستان ري اظهار کرد: پيرو خبر سرقت يک خودرو پرايد در محدوده شهرري، ماموران کلانتري172 حرم حضرت عبدالعظيم (ع) به محل اعزام شده و با بررسي دوربين هاي محل و تحقيق و بررسي فني پليسي، سارق که يک آقا بود را شناسايي و مشخصات وي و خودرو سرقتي به تمامي واحد هاي گشت اعلام شد.

سرهنگ طرهاني افزود: روز بيست و دوم ارديبهشت ماه سال جاري ، خودرو سرقتي فوق در اتوبان آويني مشاهده شده و عوامل تجسس کلانتري جهت دستگيري سريعا وارد عمل شده که سارق با رويت ماموران متواري شد و پس از تعقيب و گريز و طي مسافت کوتاهي، با اجراي طرح مهار اين متهم که فردي 35ساله  بود، دستگير و به کلانتري انتقال داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان ري بيان داشت: در تحقيقات انجام شده متهم به 5 فقره سرقت مشابه اعتراف نموده که جهت بررسي تخصصي به پليس آگاهي شهرستان ري منتقل شد.

رئيس پليس شهرستان ري در پايان به شهروندان توصيه نمود که در تمامي اماکن عمومي و خصوصي حتما لوازم و وسايل خود را در جايي امن قرار داده و در اختيار افرادي که به آن ها اطمينان ندارند خودداري کنند. 

انتهای پیام/ 

نظر شما