شناسهٔ خبر: 66681995 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کشف ۱۰ کیلو مواد روانگردان از سوداگران مرگ در شرق پایتخت 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری ۲ نفر از قاچاقچیان مواد روانگردان در شرق پایتخت خبرداد و گفت:در این عملیات از این متهمین که از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه دار پایتخت بودند؛ ۱۰ کیلوگرم مواد روانگردان کشف شد. رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری ۲ نفر از قاچاقچیان مواد روانگردان در شرق پایتخت خبرداد و گفت:در این عملیات از این متهمین که از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه دار پایتخت بودند؛ ۱۰ کیلوگرم مواد روانگردان کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ حسين باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در راستاي مبارزه قاطع و همه جانبه عليه قاچاقچيان و سوداگران مرگ و برخورد ويژه با عوامل و عناصراصلي تهيه و توزيع مواد مخدر و روان گردان در پايتخت،ماموران پايگاه چهارم اين پليس با انجام اقدامات پليسي گسترده دريافتند 2 نفر از قاچاقچيان حرفه اي مواد مخدر که از توزيع کنندگان اصلي و سابقه دار تهران هستند ضمن تهيه و قاچاق محموله ي مواد مخدر و روان گردان از يکي از استان هاي شمالي کشور، اقدام به توزيع گسترده مواد مخدر در مناطق شرق  تهران مي نمايند از همين رو با گسترش چتر اطلاعاتي، فعاليت مجرمانه متهمين را تحت رصد و پايش مدقانه  قرار دادند.
 

اين مقام انتظامي ادامه داد: با رصد لحظه به لحظه فعاليت هاي متهمين مخفيگاه و شيوه و شگرد آن شناسايي و پس از هماهنگي با مقام محترم قضايي پس از وزرود به مخفيگاه ضمن دستگيري قاچاقچيان سابقه دار مقدار 10 کيلوگرم مواد روانگردان کشف کنند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پايان خاطرنشان کرد: متهمين پس از دستگيري به همراه مواد مکشوفه به مقر پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقيقات تکميلي و بازجويي هاي فني جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند. 

انتهای پیام/ 

نظر شما