شناسهٔ خبر: 66681563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:

امسال ۱۱۰ هزار مددجوی کمیته امداد در کشور خودکفا می شوند

صباغیان گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده امسال ۱۱۰ هزار مددجوی زیرپوشش این نهاد خودکفا شده و از حمایت کمیته امداد خارج می‌شوند.

صاحب‌خبر -

 قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور امروز در آیین اهدای جهیزیه به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان در سنندج اظهار کرد: یکی از اولویت‌های این نهاد در کشور توانمندسازی افراد تحت پوشش است و هرساله تعدادی از افراد مددجو از زیر چرخه امداد خارج می‌شوند.

جعفر صباغیان افزود: اسفند سال گذشته ۱۰۰ هزار نفر از مددجویان زیرپوشش توانمند شده و جشن خودکفایی آنان برگزار شد و امسال نیز برنامه و تعهد ما خودکفایی ۱۱۰ هزار نفر است که امیدواریم بتوانیم این رقم را نیز محقق کنیم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور یادآور شد: این نهاد در بخش توانمندسازی، اشتغال، مشاوره‌های خانواده، کمک تحصیلی، مسکن و تهیه جهیزیه اقدامات خوبی انجام داده است و سال گذشته ۱۰۰ هزار جهیزیه تولیدات داخلی، تحویل زوجین نیازمند کشور شد.

وی اضافه کرد: امروز نیز با اهدای ۷۳۳ سری جهیزیه به زوجین نیازمند زیرپوشش این نهاد در استان کردستان، پشت نوبتی‌ها تا پایان سال گذشته به عدد صفر می‌رسد.

نظر شما