شناسهٔ خبر: 66680908 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نصرتی خبر داد؛

افتتاح سه ميدان ميوه تره بار محلي در منطقه 22، به‌زودي

صاحب‌خبر -
افتتاح سه ميدان ميوه تره بار محلي در منطقه 22، به‌زودي
خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 22 از ساخت و راه‌اندازی سه میدان میوه تره بار دیگر در این منطقه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی منطقه 22، مسعود نصرتی در گفتگو با خبرنگار حرف شهر گفت: در حال حاضر از افق جمعیتی 675 هزار نفری که برای این منطقه در نظر گرفته شده حدود 230 هزار ساکن شده و با توجه به ساخت مجتمع های مسکونی بسیار زیاد، سکونت جمعیت با سرعت بالایی در حال انجام است و این خیل جمعیتی نیازمند بازارچه‌های محلی بیشتری هستند.
وی افزود: در حال حاضر سه جانمایی دیگر جهت احداث بازار میوه و تره بار در نقاط مختلف منطقه انجام شده و هماهنگی های لازم با سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در این خصوص صورت گرفته است و چون این نیاز به معنای واقعی در منطقه 22 وجود دارد، با همراهی بخش خصوصی و حمایت شهرداری تهران اقدامات لازم جهت راه‌اندازی سه میدان دیگر در اسرع وقت انجام خواهد شد.
شهردار منطقه 22 در خصوص استقبال شهروندان از میادین میوه تره بار منطقه خاطرنشان کرد: طبق آمارهای دریافتی و مطالعات صورت گرفته در خصوص 14 بازار میوه تره بار منطقه تاکنون، شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان از این میادین بوده‌ایم.
نصرتی بیان کرد: در منطقه 22 به لحاظ وسعت 19 کیلومتری و طول مسیر، ساکنین علاقه چندانی به حضور در سایر مناطق برای خرید مایحتاج روزانه خود را ندارند و ما اگر در 12 محله منطقه میادین تره بار راه اندازی نماییم کمک زیادی به حل مشکلات و خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان در تامین مواد مورد نیاز آنها خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: با توجه وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در این منطقه، کمبود نانوایی به عنوان یکی از نیازهای اساسی ساکنین، بیشتر احساس می شود که با احداث نانوایی شاهد کاهش این کمبود در سطح منطقه خواهیم بود، اما به دلیل وجود مشکلاتی در خصوص تامین زیرساخت‌های برق و گاز در مقابل درخواست‌های زیادی که در این خصوص است، این مهم در منطقه22 با چالش‌هایی مواجه است.
انتهای پیام/

نظر شما