شناسهٔ خبر: 66679888 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

کشف ۳ کیلو مخدر شیشه از هندوانه‌های اهدایی

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف سه کیلوگرم شیشه در داخل سه تن هندوانه اهدایی در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سردار رضا بنی اسدی فر اظهار داشت: یکی از زندانیان اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان که در مرخصی بوده است، نسبت به اهدای حدود ۳ تـن هندوانه برای مصرف زندانیان اقدام و آن را وارد اردوگاه می‌کند.

وی ادامه داد: در زمان تخلیه بار هندوانه اهدایی در انبار اردوگاه و حین بازرسی توسط کارکنان یگان حفاظت زندان به یکی از هندوانه‌ها مشـکوک می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از بررسی دقیق تر آن، همکاران متوجه برش انتهایی هندوانه به صورت دایره‌ای شده و اثرات چسب در آن قسمت موجب می‌شود تا نسبت به باز کردن هندوانه اقدام کنند.

سردار بنی اسدی فر اظهار داشت: بعد از شکافتن این هندوانه از داخل آن مقدار ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صـــورت ماهرانه جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی یادآور شد: دقت عوامل یگان حفاظت در زمان تخلیه بار و هوشیاری آنان و سپــس بررسی کامل بار اهدایی و خودروی حامل از اقدامات صورت گرفته بعدی بود.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با تصریح اینکه راننده کامیون به اتهام اقدام در ورود مواد مخدر به داخل زندان دستگیر شد، افزود: متهم اصلی نیز پس از کسب دستور قضایی در مخفیگاه خود شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

نظر شما