شناسهٔ خبر: 66672991 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کاهش ۱۸ درصدی تصادفات جرحی درون شهری خراسان جنوبی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: تصادفات جرحی درون شهری استان پارسال ۳۷۱ فقره بوده که امسال ۳۰۳ فقره ثبت شده و کاهش ۱۸ درصدی داشته است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: از آغاز امسال عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم عمده‌ترین علل تصادفات درون شهری بوده است.

او همچنین با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تصادفات فوتی در خراسان جنوبی از ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزود: پارسال در این مدت ۵ نفر بر اثر تصادفات درون شهری جان خود را از دست داده اند که امسال این تعداد به ۶ نفر افزایش یافته است.

سرهنگ عباسی بیان کرد: تصادفات جرحی درون شهری استان پارسال ۳۷۱ فقره بوده که امسال ۳۰۳ فقره ثبت شده که کاهش ۱۸ درصدی داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه تصادفات خسارتی با افزایش ۴ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به هزار و ۳۸۹ فقره رسیده است ادامه داد: تعداد مصدومان این حوادث ۱۷ درصد کاهش یافته و ۴۱۱ نفر مصدوم شده اند.

او تصریح کرد: ۴۳ درصد مصدومان این حوادث در سنین ۱۵ تا ۲۵ سال هستند.  

سرهنگ عباسی در خصوص تصادفات درون شهری بیرجند عنوان کرد: ۹ درصد تصادفات مربوط به بلوار پیامبر اعظم (ص) بوده که این بلوار به لحاظ سرعت بالای وسایل نقلیه و شدت تصادفات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نظر شما