شناسهٔ خبر: 66672036 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اخبار نیروی انتظامی قزوین؛

از کشف بیش از هزار قوطی نوشابه‌های انرژی زا تا کشف بیش از ۳ تن آرد قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ را در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی شهرستان تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: خودرو مورد نظر که از آزادراه قزوین-زنجان در حال تردد بود توسط ماموران مورد شناسایی قرار گرفت و ۲ واحد گشت انتظامی برای بررسی میدانی موضوع به محور اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست آن‌ها با افزایش سرعت و رانندگی حادثه ساز قصد متواری شدن از محل را داشت که در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف و دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه در بازدید انجام شده از خودرو هزار و ۸ قوطی نوشابه انرژی زا قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده کشف شد، بیان کرد: ارزش ریالی این محموله حدود ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف بیش از ۳ تن آرد قاچاق

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین، حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه قزوین-زنجان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۸۰ کیسه آرد یارانه‌ای که بدون هرگونه مجوز حمل از سازمان غله توسط افراد سودجو به صورت قاچاق در حال خروج از استان بود، توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده است، بیان کرد: ارزش ریالی این محموله حدود ۵۶۰ میلیون ریال برآورد شده است.

نظر شما