شناسهٔ خبر: 66671851 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

علیرضا محجوب:

تلاش علیه سه‌جانبه‌گرایی با مداخله رئیس‌جمهور متوقف شد

علیرضا محجوب: دبیرکل خانه کارگر گفت: در زمان تهدید منافع کارگران چیزی به نام خودی و غیرخودی نداریم و با همه در جایگاه مسئول در صورت تهدید منافع کارگران برخورد می‌کنیم و اگر بنده هم در جایگاه مسئول بودم، بدون تعارف باید مواجهه صورت بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) صبح امروز در جلسه مجازی با دبیران اجرایی خانه کارگر گفت: خوشبختانه با حرکت رئیس جمهور و فعالان کارگری، حرکت وزارت کار علیه سه جانبه گرایی و محول شدن آن به مجلس متوقف شد. ما از همان ابتدا مخالفت کردیم و گفتیم این موضوع عملی نیست و برخی مقامات دولتی نیز مواضع ما را قبول داشته و پیشنهاد وزیر کار را رد کردند. 

وی افزود: ما امیدواریم که رابطه خوب ما با مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مانند همه دوره‌ها و دولت‌ها حفظ شود و دلخوری پیش نیاید. ما در زمان تهدید منافع کارگران چیزی به نام خودی و غیرخودی نداریم و با همه در جایگاه مسئول در صورت تهدید منافع کارگران برخورد می‌کنیم و اگر بنده هم در جایگاه مسئول بودم، بدون تعارف باید مواجهه صورت بگیرد. امام خمینی (ره) می‌گفت که مجادلات ما مانند بحث طلبگی است و ما نیز با دیدگاه خود بحث طلبگی با طرفین می‌کنیم. 

محجوب با اشاره به برخی حواشی تصریح کرد: کسی که مذاکره کننده است باید اختیار داشته باشد و ما باید با مذاکره کننده باید همراهی کنیم. حتی باید به دلیل نمایندگی‌ای که دادیم و به احترام وکالت داده شده اگر توافق غلطی هم صورت گرفت، آن تصمیم را محترم بشماریم. به هرحال در شورای عالی کار نمایندگان کارگری از همه جریانات حضور داشتند و تصمیمی گرفته شد که باید حمایت شود. 

دبیرکل خانه کارگر در پایان از دبیران اجرایی خواست در راستای افزایش تعداد اعضا و جذب اعضای جدید و تمدید عضویت اعضا و دریافت حق عضویت حرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما