شناسهٔ خبر: 66699244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نشست دبیران خانه‌های کارگر جنوب شرقی کشور برگزار شد+فیلم

معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: اولین نشست دبیران خانه‌های کارگر جنوب شرقی کشور به میزبانی هرمزگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، حسن صادقی، گفـت: این جلسه با حضور مسئولین دفاتر و این شعبه‌ها که شامل استان‌های: هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان است، برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه ارائه گزارش عملکرد شعب و دفاتر را از ناحیه مسئولین مربوطه داشتیم.

صادقی افزود: امروز استراتژی و راهبرد توسعه دفاتر و هسته امور اعضا را در دستور کار داریم.

معاون دبیرکل خانه کارگر، ادامه داد: همچنین بررسی وضعیت خدمات دهی به اعضا را مد نظر داریم تا بتوانیم از امکانات خانه کارگر در شهرهای زیاتی و سیاحتی برای اعضا برخوردار شویم.

وی گفت: همچنین بررسی وضعیت کلاس‌های آموزشی کوتاه مدت و بررسی مشکلات پیش رو و حل آنها در دستور کار قرار دارد و از جمله موضوعات دیگر می‌تواند به بررسی وضعیت روز کارگری، وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، افزایش حقوق صورت گرفته اشاره کرد.

صادقی همچنین اشاره کرد: در این جلسه انتظاراتی که از مجلس جدید را بررسی کردیم..

معاون دبیرکل خانه کارگر، بیان داشت: جامعه کارگر از ما انتظار گام برداشتن و مؤثر بودن در اقتصاد خرد، وضعیت درمان، آموزش و ... دارد پس باید این امر را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه هئیت اجرایی خانه کارگر مغز متفکر و برنامه ریز این تشکل است، درخواست کرد: مباحث مطرح شده را به صورت جدی بررسی و تصمیم گیری کنیم.

صادقی با اشاره به اینکه کارگران فصلی ساماندهی شوند، بیان داشت: به واسطه وظیفه شهرداری ها ساماندهی کارگران فصلی را مطالبه کنیم و شهرداری ها در این امر پیشگام شوند.

وی با بیان اینکه امروز با حجم زیاد نیروی کار اتباع بیگانه روبه رو هستیم، مطرح کرد: با شناسنامه دار کردن اتباع بیگانه و بکارگیری هدفمند آنها نه به شکل جزیره ای 7 میلیون اتباع بیگانه را ساماندهی کنیم.

mp4

 

انتهای پیام/

نظر شما