شناسهٔ خبر: 66670683 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پیش بینی بارش شدید باران برای ۲۱ استان

صاحب‌خبر -

شفقنا_ سازمان هواشناسی امروز برای ۲۱ استان بارش شدید باران همراه با تگرگ پیش بینی و اعلام کرد: بارش‌ها تا شنبه در اکثر نقاط کشور ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر، پیش بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی، امروز و فردا در مناطقی از اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، شمال سمنان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، اصفهان، کرمان، فارس، بوشهر، نیمه شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز و تهران افزایش ابر رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

همچنین برای جمعه در مناطقی از شمال غرب استان‌های ساحلی دریای خزر شمال شرق شرق جنوب جنوب شرق و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی در امتداد رشته کوه البرز و نقاطی از مرکز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که طی این روز شدت بارش در شمال شرق و نوار شمالی کشور است.

شنبه در نوار شمالی و برخی مناطق نوار شرقی کشور بارش و وزش باد شدید انتظار می‌رود و یکشنبه بارش در سواحل غربی دریای خزر و شمال غرب کشور تشدید شده و در دامنه‌های جنوبی البرز نوار شرقی و بخش‌هایی از مرکز کشور نیز رگبار و رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

خلیج فارس و تنگه هرمز طی پنج روز آینده دریای عمان شنبه و یکشنبه و دریای خزر از شنبه تا دوشنبه مواج است.

نظر شما