شناسهٔ خبر: 66652812 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بارش‌ها امروز اکثر نقاط کشور را فرا می‌گیرد

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، جنوب و جنوب غرب کشور، ابرناکی، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، جنوب و جنوب غرب کشور، ابرناکی، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی، با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب و هوای روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه اظهار کرد:  امروز در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، جنوب و جنوب غرب کشور، ابرناکی، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین طی امروز در نواحی مرکزی و شرقی کشور وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی گفت: چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و استان‌های کرمان، نیمه شمالی فارس و بوشهر، شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد است.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: میزان بارندگی در نیمه جنوبی کشور ضعیف است و در شرق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش شدت خواهد داشت.

رفیعی افزود: جمعه در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، سواحل دریای خزر و در استان‌های واقع در نوار شرقی کشور این وضعیت ادامه خواهد داشت. در غرب گیلان، شمال خراسان رضوی و شرق خراسان شمالی بارش شدت خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: شنبه به‌تدریج از میزان بارش در نوار شرقی و سواحل دریای خزر کاسته می‌شود و در شمال غرب کشور افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: امروز سواحل دریای خزر و برای فردا شمال خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شوند.

به گفته رفیعی؛ آسمان تهران امروز ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد است و در بعضی ساعات همراه با وزش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما