شناسهٔ خبر: 66669032 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شگفتی‌سازی که فانوس به دست شد:

قاتل سپاهان و ملوان در منطقه سقوط!

تیم فوتبال پیکان با سه شکست متوالی در خطر جدی سقوط قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیکان سومین شکست متوالی را پش سرگذاشت تا به جمع فانوس به دستان لیگ برتر اضافه شود و خطر سقوط را بیش از هرزمان دیگری تجربه کند و هفته‌های پایانی را با استرس سقوط به میدان بروند.

پیکانی‌ها که در هفته نوزدهم و بیستم لیگ برتر توانسته بودند سپاهان و ملوان را شکست بدهند در آن روزها به عنوان یکی از شگفتی‌سازهای نیم فصل دوم خود را معرفی کردند اما خیلی زود دوران افت آنها شروع شد و بعد از آن دو پیروزی مهم هفت مسابقه برگزار کردند که فقط مقابل استقلال خوزستان پیروزی یک به صفر به دست آوردند، دو تساوی مقابل مس‌رفسنجان و هوادار کسب کردند و چهار شکست را هم تحمل کردند تا از 21 امتیاز موجود تنها 5 امتیاز به دست آورند.

2018903

شاگردان رضا عنایتی در سه هفته پایانی به ترتیب باید به مصاف تراکتور، فولاد و استقلال بروند و هیچکدام از این مسابقه‌ها برای آنها آسان نخواهد بود، دو دیدار مقابل تیم‌های پرستاره لیگ که یکی از آنها در هفته آخر برای قهرمانی تلاش می‌کند و یک دیدار مقابل رقیب مستقیم خود فولاد خوزستان، آنها کار سختی در ادامه لیگ دارند و نیم نگاهی به عملکرد رقبای خود دارند و امیدوار هستند که تیم‌های فولاد، استقلال خوزستان و نساجی در بازی‌های پیش رو امتیازات زیادی از دست بدهند.

تیم فوتبال پیکان در ابتدای فصل با رویکرد جوانگرایی لیگ را با رسول خطیبی شروع کرد و همین روال را نیم فصل دوم با رضا عنایتی ادامه داد و در کنار استفاده از بازیکنان جوان پرتعداد از بازیکنان باتجربه نیز استفاده کرد تا بالانس تیمی به خوبی رعایت شود.

باید منتظر ماند و دید سرنوشت این تیم جذاب لیگ بیست و سوم به چه شکل پیش خواهد رفت و رضا عنایتی می‌تواند این تیم را در لیگ برتر نگه‌دارد و برنامه‌هایش را برای فصل دوم ادامه دهد یا شرایط به شکل عجیبی برای آنها پیش خواهد رفت.

نظر شما