به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دکتر سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو با تاکید بر نقش پاسخگویی مناسب ۱۹۰ به مردم درخصوص کمبودهای دارویی، اظهار کرد: مخاطبان این سامانه بیماران و خانواده آنها هستند و کارشناسان این سامانه باید در حوزه پاسخگویی ضمن رعایت وظایف حرفهای، به صورت شایسته و حفظ کرامت مردم اهتمام داشته باشند.
وی افزود: باید در ارائه خدمت به مردم عزت و شان آنها حفظ شده و پاسخگویی به نحو احسن انجام شود.
معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه کارشناسان سامانه ۱۹۰ باید چشم تیزبین سازمان غذا و دارو و کانال ارتباط با مردم باشند، عنوان کرد: با هوشمندی کارشناسان میتوان اطلاعات و تحلیل دقیق مبتنی بر شواهد را به ادارات تخصصی سازمان ارائه داد تا اقدامات مقتضی انجام گرفته و خروجی آن به نفع مردم باشد.
محمدی در پایان با اشاره به لزوم آشنایی مردم با سامانه mobil.ttac.ir و اپلیکیشن تیتک تصریح کرد: مردم به راحتی و در مدت زمان کوتاهی داروی مورد نظر خود را در این سامانه جستجو کرده و از نزدیکترین داروخانه تهیه کنند.
سامانه ۱۹۰ پاسخگوی شکایات مردمی در زمینه کمبود دارویی
رئیس سازمان غذا و دارو از استقرار سامانه پاسخگویی کمبودهای دارویی ۱۹۰ بهمنظور ارائه خدمات بهتر در سازمان غذا و دارو خبر داد.
صاحبخبر -
∎
نظر شما