شناسهٔ خبر: 66661782 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

اینفوگرافیک| محبوب‌ترین تلفن‌های همراه با قیمت کمتر از ۱۰ میلیون تومان در ایران

بر اساس آخرین گزارش‌ها، ردمی نوت ۱۳ نسخه ۴G شرکت شیائومی با قیمت ۹ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، به پرفروش‌ترین گوشی هفته‌های اخیر تبدیل شده است و برای کاربرانی که به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر هستند، گلکسی A۰۵s سامسونگ با قیمت کمتر از ۵ میلیون تومان و ردمی A۲ پلاس شیائومی با ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، گزینه‌های جذابی به نظر می‌رسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، با افزایش محبوبیت گوشی‌های میان‌رده در بازار موبایل ایران، شرکت‌های مختلف رقابت تنگاتنگی برای جلب مشتریان دارند. در اینجا محبوب‌ترین گوشی‌های کمتر از ۱۰ میلیون تومان را بررسی می‌کنیم.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، ردمی نوت ۱۳ نسخه ۴G شرکت شیائومی با قیمت ۹ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، به پرفروش‌ترین گوشی هفته‌های اخیر تبدیل شده است.

این گوشی با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت، مشخصات قابل قبولی را برای کاربران میان‌رده ارائه می‌کند. از سوی دیگر، گلکسی A۱۵ سامسونگ که شرایط مشابهی با ردمی نوت ۱۳ دارد، با قیمت حداقل ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

برای کاربرانی که به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر هستند، گلکسی A۰۵s سامسونگ با قیمت کمتر از ۵ میلیون تومان و ردمی A۲ پلاس شیائومی با ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، گزینه‌های جذابی به نظر می‌رسند.

در طرف مقابل، آیفون ۱۳ پرو مکس با نسخه ۱ ترابایت، همچنان گران‌قیمت‌ترین گوشی در بازار با قیمت ۱۳۵ میلیون تومان است.

گلکسی A۵۵ سامسونگ و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نیز که در دسته گوشی‌های ۲۰ تا ۲۳ میلیون تومان قرار می‌گیرند، از محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار به شمار می‌روند.

اینفوگرافیک| محبوب‌ترین تلفن‌های همراه با قیمت کمتر از ۱۰ میلیون تومان در ایران

انتهای پیام

نظر شما