شناسهٔ خبر: 66661294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح کل کشور در دهدشت ؛

تامین اعتبار مهمترین مشکل پتروشیمی دهدشت

خبرگزاری صدا و سیما

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح کل کشور گفت: مشکلات پتروشیمی دهدشت در شورای قضایی استان مطرح و به رئیس قوه قضائیه گزارش می شود.

صاحب‌خبر -

تامین اعتبار مهمترین مشکل پتروشیمی دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان در بازدید از پتروشیمی دهدشت افزود: از نزدیک مشکلات این مجتمع صنعتی را مشاهده کردیم و یکی از مهم‌ترین مشکل این پتروشیمی تامین  نشدن اعتبار لازم است که این مشکل را در جلسه شورایی قضایی مطرح و به رئیس قوه قضائیه انتقال می دهیم.

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقانی مهمترین هدف سفر به کهگیلویه را  بررسی مشکلات و معضلات مردم این شهرستان در حوزه قضایی، نظامی، انتظامی، خدمات عمومی، تولیدی و صنعتی عنوان کرد و اضافه کرد: یکی از این مشکلات استاندارد نبودن سالن تشریح پزشکی قانونی  این شهرستان است که برای حل این مشکل پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.

وی همچنین به احداث و ایجاد فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب کهگیلویه اشاره کرد و گفت: این طرح بسیار مهمی در حوزه سلامت مردم محسوب می شود که تاثیر به سزایی در سلامت آب آشامیدنی مردم و بهره‌برداری از آب‌های پایین دست دارد.

حجت‌الاسلام پورخاقانی همچنین به مشکلات پزشکی قانونی کهگیلویه اشاره کرد و گفت: این شهرستان با توجه به وجود دو حوزه قضایی و سه شهرستان، یک پزشک دارد که بین کهگیلویه و گچساران مشترک است که با مشکلات موجود قطعا نمی‌تواند اینجا تمام خدمات رسانی را داشته باشد.

پور خاقانی ادامه داد: ابنیه‌های نظامی و انتظامی متناسب با توسعه شهرستان، اقدامات و تامین منافع برای ایجاد سد آبریز و بعضی از مشکلات دیگر را مورد بررسی قرار دادیم.

نظر شما