شناسهٔ خبر: 66660817 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

سریال باتلاق چند قسمت است؟

سریال باتلاق محصول سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ می باشد در اینجا با تعداد قسمت های سریال باتلاق آشنا خواهیم شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ژانر سریال باتلاق درام، عاشقانه و اجتماعی است. این مجموعه نخستین بار در تاریخ ۱۷ اوت ۲۰۱۷ (۲۶ مرداد ۱۳۹۶) بر روی آنتن شبکه Hum Network رفت و در ۸ فوریه ۲۰۱۸ (۱۹ بهمن ۱۳۹۶) به پایان رسید.

تعداد قسمت های سریال باتلاق

سریال باتلاق یک درام اجتماعی عاشقانه پاکستانی است که از تلویزیون Hum پخش می شود. زاهد احمد، آرمینا خان، منیب بات و کینزا هاشمی در نقش های اصلی این فیلم ایفای نقش می کنند. سریال باتلاق یکی از جدیدترین سریال های پاکستانی در ژانر درام عاشقانه بوده که تاکنون از تلویزیون ایران پخش نشده بود.

تعداد قسمت های سریال پاکستانی باتلاق ۲۶ قسمت است که پخش آن از روز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است و این سریال در ۲۲ قسمت از شبکه تماشا پخش می شود، قسمت آخر این سریال در روز ۲۴ اردیبهشت پخش خواهد شد.

داستان سریال باتلاق

داستان سریال باتلاق داستان درام عاشقانه دارد. فیلم داستان دو خواهر یکی ثروتمند و دیگری فقیر وجود دارند که قرار است فرزندان آنها با هم وصلت کنند ولی در این بین هیرا و شجاع دچار اختلاف شده اند. به همین دلیل شجاع در صدد رفتن به خارج از کشور بر می آید…

شجاع در حین سفر غیرقانونی با موانع سخت زیادی روبرو می شود. مدت زیادی طول می کشد تا به لندن برسد، با چالش های پیش پا افتاده زیادی در این بین، ابتدا از کراچی به ایران می رود، سپس به ترکیه، سپس یونان، سپس فرانسه و در نهایت به مقصد واقعی خود، لندن می رسد. او با گروهی از مردان سفر می کند و همه آنها تشنه، گرسنه و بسیار پراسترس از کشوری به کشور دیگر پیاده روی می کنند. آنها که قادر به رفع تشنگی یا رفع گرسنگی نیستند، توسط رهبر انجمن تهدید می شوند که با والدین خود تماس بگیرند و تقاضای پول کنند وگرنه مجبور به مرگ خواهند شد.

 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما