شناسهٔ خبر: 66657146 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از کشف نفتگاز زیر بار شلتوک تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس

افراد متخلف و قاچاقچی از سوی تعزیرات حکومتی استان فارس، مجازات و جریمه شدند.

صاحب‌خبر -

تعزیرات حکومتی استان فارس، افراد متخلف در استان را محکوم و جریمه کرد.

جریمه راننده موتورسیکلت در شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت قاچاقچی موتورسیکلت در شهرستان شیراز خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: پرونده حمل یک دستگاه موتورسیکلت بدون مجوز گمرکی به ارزش ۲ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و با اعمال نظر کارشناسی، تخلف قاچاق را محرز دانست و متهم را به پرداخت جریمه نقدی ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال، معادل ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۳ عباسیه هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شیراز ارسال کردند.

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در ممسنی

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی گفت: با اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار، ۱۰ واحد صنفی در این شهرستان پلمب شد.

ایرج عزیزی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان ممسنی اظهار کرد: با آغاز اجرای طرح نظارت بر بازار شهرستان ممسنی با حضور شورای تامین و هیات همراه، بازرسان اتاق اصناف، سازمان صمت و جهاد کشاورزی به منظور کنترل بازار تاکنون ۱۰ واحد صنفی پلمب و نصب بنر شده اند.

او تصریح کرد: عمده تخلفات این واحد‌های صنفی، گرانفروشی، درج نکردن قیمت و ارائه نکردن فاکتور به مشتری بود.

عزیزی ادامه داد: طرح نظارت بر بازار شهرستان ممسنی با همین جدیت همچنان ادامه خواهد.

کشف نفتگاز زیر بار شلتوک

رئیس شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز از کشف نفتگاز زیر بار شلتوک خبر داد.

ولی اله درستی مطلق رئیس شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز اظهار کرد: پرونده قاچاق ۳ هزار و ۷۶۰ لیتر نفتگاز به ارزش یک میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال پنهان شده زیر بار شلتوک در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و با شناسایی ۲ متهم در این پرونده، هر یک از متهمان را به پرداخت یک میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال جزای نقدی، معادل ارزش کالا محکوم کرد.

درستی مطلق افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان زرقان هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری گزارش این تخلف را از یک دستگاه کامیون کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

توقیف نیسان حامل لاستیک در اقلید

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اقلید از کشف لاستیک‌های قاچاق از یک دستگاه نیسان خبر داد.

احمد آرمین رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان اقلید اظهار کرد: پرونده حمل بار لاستیک بدون مجوز گمرکی به ارزش یک میلیارد و ۳۴ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اقلید رسیدگی شد.

او گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

آرمین افزود: ماموران نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام بازرسی از یک خودروی سواری حامل کالای قاچاق در منطقه استحفاظی شهرستان اقلید گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نظر شما