شناسهٔ خبر: 66655674 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

صبح امروز و توسط معاون رئیس جمهور رقم خورد؛

افتتاح خط تولید هیدرو کربن‌های نفتی و طرح توسعه تولید انواع نخ در شهرک صنعتی لیا شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

خط تولید هیدرو کربن‌های نفتی با استفاده از کاتالیست های نانو‌ساختار و طرح توسعه تولید انواع نخ توسط معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در شهرک صنعتی لیا افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت و به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، با حضور «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در سفر به استان قزوین با همراهی «محمدمهدی اعلایی» استاندار قزوین خط تولید هیدرو کربن‌های نفتی شامل پارافین، وازلین و تصفیه روغن با استفاده از کاتالیست‌های نانو‌ساختار را در شهرک صنعتی لیا افتتاح کرد.

رونمایی از پری پلیمر در حوزه کلی یورتان، رونمایی از هاردنرهای اپوکسی و رونمایی از پتوی سیمانی از دیگر برنامه‌های معاون رئیس جمهور در این واحد تولیدی بوده است.

این خط با سرمایه‌گذاری 5000 میلیارد ریال و اشتغال 60 نفر راه‌اندازی شده است.

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور همچنین در جریان سفر به استان قزوین با همراهی اعلایی استاندار قزوین خط تولید نخ ATY و ماشین‌های تاب و چند لاکنی جهت تولید انواع نخ‌های فرشی برای اولین بار در ایران را در در شهرک صنعتی لیا افتتاح کرد.

این خط با سرمایه‌گذاری 500 میلیارد ریال و اشتغال 70 نفر راه اندازی شده است.

در این مراسم «علی رحمانی» معاون اقتصادی استاندار، رجحانی معاون عمرانی استاندار، ملکی‌پور فرماندار قزوین، «محسن رستمی» مدیرکل صمت استان قزوین، «رضا صفاری» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین و جمعی از مدیران اقتصادی استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما