شناسهٔ خبر: 66655477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین:

ارتباطات و رسانه ها مهمترین عامل تبیین گفتمان مقاومت

نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: نقش روابط عمومی و رسانه در افزایش آگاهی و تنویر افکار مخاطبان بسیار تأثیرگذار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام علی یوسفی در همایش روابط عمومی‌ها که به همت سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در سالن اجتماعات تالار لاله برگزار شد، اظهار کرد: انتشار اخبار عمومی و برقراری ارتباط بین دستگاه و مردم کار روابط عمومی است و گاهی مشاهده می کنیم عملکرد خوب دستگاه ها با روابط عمومی پوشش داده نمی شود و یا دستگاه هایی که عملکرد و نقصانی دارند با ارتباطات عالی ضعف را پوشش می دهند.

وی افزود: امروز شعاری تصویر‌سازی شده است که زبان فارسی در غرب، شرق و دیگر کشورها مرگ بر اسراییل و استکبار سر داده می شود تا در دنیا گفتمان انقلاب ترویج یابد و بخش ارتباطات و رسانه ها مهمترین عامل تبیین گفتمان مقاومت است.

حجت الاسلام یوسفی گفت: در دوره‌ای ۹۰ تا ۹۵ درصد اخبار دنیا محرمانه بود ولی امروز کمتر از ۵ درصد محرمانه نیست بلکه با تاخیر در صدر اخبار رسانه ها قرار می گیرد در عصر انفجار اطلاعات سرعت انتقال خبر بسیار بالاست و به عصر انفجار اطلاعات معروف است.

وی یادآور شد: امروز ارتباط بسیار خوبی بین دستگاه‌های مختلف با سپاه پاسداران است و با تلاش آقای انصاری و مجموعه روابط عمومی یک جهشی اتفاق افتاده و افکار عمومی رویکرد سپاه استان را حس کردند.

انتهای پیام/

نظر شما