شناسهٔ خبر: 66691718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس‌کل سابق دادگستری استان قزوین:

شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های صنعتی استان ایجاد شد

رئیس‌کل سابق دادگستری استان قزوین: رئیس کل دادگستری قزوین گفت: شعبه ویژه ای برای رسیدگی به پرونده‌های صنعتی در محاکم قضایی استان ایجاد شده تا در کمترین زمان آرای نهایی صادر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام علی مصطفوی‌نیا در جریان بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد: با راه اندازی این شعب مشکلات حوزه صنعت به صورت واحد در کمترین زمان رسیدگی خواهد شد تا این واحد ها بتوانند بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم باید همه مدیران استان برای تحقق این شعار تلاش کنند.

حجت الاسلام مصطفوی‌نیا تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم باری از دوش واحدهای صنعتی مشکل دار برداریم، تصمیم گرفتیم به همراه مدیران دستگاه‌هایی که واحدهای تولیدی و صنعتی در آن حوزه درگیر هستند به صورت میدانی در این واحد ها حضور پیدا کرده و مشکلات آنان را بررسی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ما حل مشکلات استان به خصوص واحدهای تولیدی برای توسعه اقتصادی منطقه و تحقق شعار سال است و سعی داریم مشکلات حقوقی را با نگاه ویژه بررسی کرده و مشکلات آنها را نیز در سایر حوزه ها شنیده و به مدیران انتقال دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما