شناسهٔ خبر: 66654007 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

از بررسی «لباس شخصی‌ها» تا جشن امضای «خوش به حال میرزا»؛

رویدادهای حوزه مقاومت در هفتمین روز نمایشگاه کتاب

رویدادهای متنوعی در نمایشگاه کتاب تهران هر روز برگزار می‌شود که بخشی از این رویدادها به حوزه فرهنگ مقاومت اختصاص دارد که جزئیات آنها در این گزارش ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

سرویس فرهنگ مقاومت خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا آنچه در ادامه می‌خوانید برنامه‌های حوزه مقاومت در روزهفتم نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ است:

جشن امضای «خوش به حال میرزا»
کتاب «خوش به حال میرزا» رمانی بر اساس زندگی شهید ابوالفضل صفایی اثر مریم کتابی است که علاقه‌مندان برای حضور در جشن امضای این اثر می‌توانند از ساعت ۱۱ در غرفه انتشارات حماسه یاران حاضر شوند.

«لباس شخصی‌ها» بررسی می‌شود
کتاب «لباس شخصی‌ها» به قلم جواد کلاته عربی، خاطرات شفاهی قاسم صادقی از خیابان ایران تا گروه فداییان اسلام است که از سوی انتشارات ۲۷ بعثت به چاپ رسیده است.
این کتاب به خاطرات حاج قاسم صادقی از زمان کودکی تا دوران حضورش در گروه فداییان اسلام و پیش از ورود به لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) می‌پردازد.
این کتاب نتیجۀ ۲۴ جلسه (بیش از چهل ساعت) گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره نویسنده با راوی است و همچنین ساعت‌ها مکالمه تلفنی برای تکمیل خاطرات و اضافه کردن برخی جزییات است. نویسنده مطابق سنوات گذشته، در متن حاضر خودش را به کلام راوی متعهد می‌داند، از خیال‌پردازی و تصویرسازی‌های غیرواقعی پرهیز می‌نماید و به مرزهای داستانی وارد نمی‌شود.
این اثر از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در مجمع ناشران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

حضور نویسنده کتاب «شنبه آرام؟» مهمان حماسه یاران
محمدمهدی بهداروند، نویسنده حوزه دفاع مقدس و آثاری همچون «شنبه آرام؟» و «جاده‌های سربی» از ساعت ۱۴ مهمان انتشارات حماسه یاران است.


جشن امضای «فرماندهان پیروز»
«فرماندهان پیروز» اولین کتاب دیجیتال تصویری واقعیت افزوده همراه با انیمیشن و اپلیکیشن اندرویدی که شامل روایت زندگی ۱۲ نفر از فرماندهان محور مقاومت برای آشنایی کودکان و نوجوانان به قلم علی قاسمی تولید شده است که هم به صورت متن و هم به صورت امکانات هوشمند و دیجیتال توسط انتشارات ۲۷ بعثت چاپ شده است.
جشن امضای این اثر ساعت ۱۵ در محل غرفه انتشارات ۲۷ بعثت برگزار می‌شود.

نظر شما