شناسهٔ خبر: 66652654 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

زمان پخش برنامه اسکار مهران مدیری

مهران مدیری با برنامه اسکار، یک برنامه هیجان‌انگیز و مسابقه‌ای به میادین اجرا بازگشت. زمان پخش برنامه اسکار مهران مدیری، خلاصه داستان از موازدی است که در این مطلب مطالعه می‌کنید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در برنامه چالشی اسکار که یکی از جدیدترین سریال های در حال پخش نمایش خانگی است، مهران مدیری به‌عنوان کارگردان هنری و مجری اصلی در کنار نیما شعبان‌نژاد، دستیار مجری، حضور دارد.

مهران مدیری، بازیگر و کارگردان ایرانی که در ژانرهای مختلفی از فیلم و سریال حضور حرفه‌ای داشته است، پس از مدتی کشمکش، مجوز برگزاری “اسکار” را از ساترا دریافت کرد و به زودی این رئالیتی شوی طنز و دیدنی از پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد.

زمان پخش اسکار از فیلیمو

“اسکار” یک رئالیتی‌شو به کارگردانی و اجرای مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد است که فصل اول آن از ۱۸ دی، روزهای دوشنبه از طریق پلتفرم فیلیمو پخش شد. این برنامه محبوب دوشنبه‌ها از فیلیمو منتشر می‌شود که در این فصل جدید شاهد شرکت‌کنندگان دیگری هستیم.

موضوع برنامه اسکار مهران مدیری

“اسکار” یک رئالیتی شوی الش‌محورِ طنز و دیدنی است و هدف آن ایجاد لحظاتی سرشار از شادی برای تماشاچیان است. شرکت‌کنندگان آن همگی از بازیگران و افراد مشهور ایران هستند.

هر مهمان براساس چالش‌ها و امتیازات دریافتی‌اش برنده جایزه اسکار می‌شود و هر مهمان که کترین امتیاز را دریافت کند باید یک مسئولیت اجتماعی را برعهده بگیرد و انجام دهد.

مجری‌های برنامه اسکار

 مهران مدیری همراه با نیما شعبان نژاد، مجری رئالیتی شو “اسکار” هستند. شعبان نژاد در پروژه‌های مختلفی از جمله هیولا و دراکولا با مهران مدیری همکاری داشته است.

این رئالیتی شو نسخه کپی برنامه «Task Master» است. در نسخه اصلی این مسابقه خارجی، پنج کمدین وارد فعالیت‌هایی خاص می‌شوند تا خلاقیت و توانایی‌های خود را به چالش بکشند. انتظار می‌رود برنامه اسکار هم روندی شبیه به نسخه خارجی داشته باشد.

۱) برنامه اسکار مهران مدیری چند قسمت است؟

درحال‌حاضر مشخص نیست؛ اما هر فصل آن در ۴قسمت منتشر می‌شود.

۲) ژانر برنامه اسکار چیست؟

مسابقه، معمایی، رئالیتی‌شو

۳) اسکار چه روزهایی پخش میشود؟

در این خبر به این سوال که اسکار مهران مدیری چند شنبه ها میاد، پاسخ داده‌ایم. روزهای پخش این رئالیتی شو محبوب دوشنبه و پنجشنبه، ساعت ۸صبح است.

 
 
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما