شناسهٔ خبر: 66649668 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

با ویژگی‌های تلویزیون S95D 2024 سامسونگ آشنا شوید

صاحب‌خبر -

تلویزیون S95D 2024 سامسونگ به‌عنوان یکی از جدیدترین تلویزیون های سری OLED این شرکت از طراحی مدرن و فناوری‌های پیشرفته بهره می‌برد. در ادامه با ویژگی‌های این تلویزیون جدید سامسونگ آشنا می‌شویم.

تلویزیون S95D 2024 به‌عنوان یکی از جدیدترین تلویزیون های سری OLED سامسونگ به فناوری‌های پیشرفته‌ای مجهز شده که می‌تواند تجربه جدیدی از تماشای محتوا در تلویزیون‌ها را به‌همراه داشته باشد. در ادامه با قابلیت‌های تلویزیون S95D 2024 سامسونگ آشنا خواهیم شد.

ویژگی‌های تلویزیون S95D 2024 سامسونگ

تلویزیون S95D 2024 سامسونگ با ویژگی‌های هوشمند و نوآوری‌های ارتقای کیفیت تصویر، توانسته تجربه تلویزیون های سری OLED را بازتعریف کند. سامسونگ برای این تلویزیون پریمیوم خود، سیستم عامل تایزن (Tizen OS) و نسل دوم پردازنده‌های هوش مصنوعی NQ4 را در نظر گرفته است که با فناوری‌هایی نظیر OLED Glare Free برای کاهش بازتاب نور و HDR Pro برای ایجاد کنتراست بالا می‌توانند محتواها را جزئیات خارق‌العاده و روشنایی سطح بالای با وضوح 4K را به نمایش بگذارد. در ادامه با ویژگی‌های این تلویزیون سامسونگ آشنا می‌شویم:

ظرافت خاص

تلویزیون S95D 2024 سامسونگ تلویزیون S95D 2024 سامسونگ

مدل‌های سری 2024 تلویزیون های S95D OLED سامسونگ به‌تازگی در ابعاد 55 اینچ، 65 اینچ و 77اینچ روانه بازار شدند تا به‌خوبی به نیازهای کاربران برای فضاهای مختلف پاسخ دهند. این تلویزیون جدید سامسونگ از طراحی یکپارچه و منسجمی بهره می‌برد و همچنین بسیار باریک است. علاوه بر این‌که این تلویزیون‌ها از قابلیت‌های مختلفی سود می‌برند، طراحی آنها باعث شده تا نمای جذابی را به‌وجود آورند. کاربرانی که فضای کافی ندارند نیز می‌توانند به‌آسانی این تلویزیون را همانند یک تابلوی نقاشی روی دیوار نصب کنند.

دقیق‌ترین رنگ و روشنایی

تلویزیون S95D 2024 سامسونگ به فناوری OLED HDR Pro مجهز شده که با ایجاد کنتراست بالا در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و ارائه روشنایی خارق‌العاده می‌تواند محتواها را با بالاترین جزئیات نمایش دهد. این فناوری قادر به بهینه‌سازی تصاویر است تا رنگ‌های روشن و مشکی خالص را واضح‌تر و شفا‌ف‌تر به نمایش بگذارد. این قابلیت به‌همراه صفحه نمایش بزرگ، باعث شده تا کاربران سطح جدیدی از تماشای محتوا را تجربه کنند.

تلویزیون S95D 2024 سامسونگ تلویزیون S95D 2024 سامسونگ

متخصصان سامسونگ، رنگ‌ها را در تلویزیون S95D 2024 کالیبره کردند و همچنین برای این‌که رنگ‌ها به واقعیت نزدیک باشند، با بالاترین دقت و به‌شکل حرفه‌ای تنظیم می‌شوند. متخصصان سامسونگ در تمامی فرایندهای ساخت دستگاه سعی می‌کنند تا رنگ‌ها با غنا و دقت بالا و همچنین طبق استانداردهای صنعتی به‌نمایش درآیند. در همین راستا تلویزیون S95D 2024 سامسونگ توانست تاییدیه شرکت پنتون (Pantone-Validated) را برای نمایش واقعی رنگ‌ها از آن خود کند.

فناوری ویژه ضد بازتاب

تلویزیون‌های دارای صفحه نمایش OLED می‌توانند رنگ مشکی را در غنی‌ترین شکل ممکن به نمایش بگذارند و برای تماشا در شب و محیط‌های تاریک، گزینه مناسبی محسوب می‌شوند؛ اما بازتاب نورهای خیره‌کننده در روز و محیط‌های روشن برای مشاهده محتوا، مشکلاتی را به‌همراه خواهد داشت. در همین راستا سامسونگ فناوری جدید OLED Glare Free را در نظر گرفته است که با پخش کردن نور بازگشت شده از روی صفحه نمایش، می‌تواند خیرگی نقاط روشن را کاهش دهد. در واقع سامسونگ پنل OLED را بهینه کرده و با یک لایه پوششی جدید توانسته بین بازتاب و درخشش نور، یک تعادل مناسب را به‌وجود آورد.

تلویزیون S95D 2024 سامسونگ تلویزیون S95D 2024 سامسونگ

سامسونگ فناوری جدید OLED Glare Free را به‌شکل ویژه برای نمایشگرهای سری 2024 OLED خود طراحی کرده است که با حفظ دقت رنگ، وضوح تصویر و کاهش بازتاب‌ها می‌تواند یک تجربه تماشای همه‌جانبه را حتی در نور روز به‌همراه داشته باشند.

تجربه بصری روان و بدون تاخیر 

تلویزیون های S95D 2024 سامسونگ با فناوری‌های Peak Motion Enhancements و Motion Xcelerator با نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز می‌توانند یک تجربه بصری روان، واضح و یکنواخت را به‌همراه داشته باشند. کاربران می‌توانند محتواهای متنوع را با وضوح بالا تماشا کرده و انواع بازی‌ها را بدون تاخیر اجرا کنند. پاسخگویی 144 هرتزی به تغییرات تصویر نیز باعث شده تا حرکات سریع، بدون تاری و دقیق نمایش داده شود. فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی ارتقای کیفیت تصویر (4K AI Upscaling) نیز وضعیت محتوا را به‌شکل لحظه‌ای و با کیفیت فوق‌العاده 4K ارتقا خواهد داد.

فناوری تقویت‌کننده عمق واقعی (Real Depth Enhancer) نیز با ایجاد صحنه‌های سه‌بعدی باعث می‌شود تا کاربران بتوانند عمق و بعد روی صفحه نمایش را همانند زندگی واقعی درک کنند. این فناوری در هر محتوایی می‌تواند کنتراست پس‌زمینه را افزایش دهد تا تجربه‌ای همانند نحوه پردازش عمق توسط چشم انسان ایجاد شود و کاربر بتواند خود را در میان صحنه در حال نمایش تصور کند.

صدای قدرتمند و فراگیری

فناوری صوتی Dolby Atmos فناوری صوتی Dolby Atmos

تلویزیون OLED S95D سامسونگ در سال 2024 می‌تواند صدای قدرتمند و فراگیری را نیز همراه قابلیت‌های بصری فوق‌العاده به‌همراه داشته باشد. این تلویزیون جدید سامسونگ از فناوری صوتی Dolby Atmos بهره می‌برد که صدایی سه‌بعدی و همه‌جانبه نظیر یک سینمای واقعی را به‌همراه خواهد داشت. فناوری Object Tracking Sound+ نیز با ردیابی صوتی حرکت اشیا در تصویر باعث می‌شود تا کاربران، عمق اتفاقات در حال نمایش را حس کنند. مثلا هنگامی که خودروها با سرعت روی صفحه در حال حرکت هستند، این فناوری صدای آنها را نیز جابه‌جا می‌کند که باعث احساس فضای محتوا خواهد شد.

پردازنده‌ای قدرتمند

تلویزیون OLED S95D سامسونگ از پردازنده NQ4 AI Gen2 نیز بهره می‌برد که نسل دوم پرندازه‌های هوش مصنوعی NQ4 بوده و تجربه‌ای ویژه از تماشا را برای کاربران به‌همراه دارد. این پردازنده علاوه بر این‌که تصاویر به کیفیت 4K را به‌شکل هوشمندانه ارتقا می‌دهد، باعث کمک به عملکرد روان هاب هوشمند تلویزیون، صدای فراگیر Dolby Atmos و ارتقای سایر امکانات خواهد شد.

پردازنده NQ4 AI Gen2 پردازنده NQ4 AI Gen2

این تلویزیون جدید سامسونگ به سیستم عامل تایزن سامسونگ نیز مجهز شده که آن را به بهترین پلتفرم تلویزیون هوشمند با پشتیبانی نرم افزاری چند ساله تبدیل می‌کند. کاربران با این برنامه می‌توانند از پخش برنامه‌های مختلف، اجرای بازی‌های متنوع و سایر سرگرمی‌ها لذت ببرند.

تلویزیون S95D 2024 سامسونگ با طراحی ظریف، امکانات ارتقا پیدا کرده و قابلیت‌های متنوع مبتنی بر هوش مصنوعی توانسته به یک انتخاب بسیار مناسب برای خانه‌های مدرن و هوشمند تبدیل شود. همچنین کاربران با استفاده از مزایای این تلویزیون می‌توانند یک زندگی آسوده‌تر را تجربه کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما