شناسهٔ خبر: 66648819 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

رفع تنش‌های آبی بوشهر  با بهبود وضعیت آب شرب

روزنامه جوان

اکنون طرح‌های جهاد آبرسانی در ۱۹۳ روستای دارای تنش آبی استان بوشهر با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شامل آبرسانی، اصلاح و نوسازی شبکه و احداث مخازن ذخیره آب اجرا شده است

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های جهاد آبرسانی در بوشهر وضعیت تأمین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های این استان بهبود یافت. 
احمد محمدی‌زاده، استاندار بوشهر در نشست بررسی وضعیت آبرسانی استان بوشهر با تأکید بر اینکه تکمیل پروژه‌های حوزه آب استان بوشهر به عنوان یک اولویت بسیار مهم باید در دستور کار باشد، گفت: با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های جهاد آبرسانی شاهد بهبود وضعیت تأمین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان هستیم. وی با اشاره به روند طرح‌های جهاد آبرسانی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون طرح‌های جهاد آبرسانی در ۱۹۳ روستای دارای تنش آبی استان بوشهر با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شامل آبرسانی، اصلاح و نوسازی شبکه و احداث مخازن ذخیره آب اجرا شده است. استاندار بوشهر از بهبود تأمین و توزیع آب در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در جهاد آبرسانی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اقدامات مهم و اثرگذاری انجام شده است. وی با بیان اینکه به‌صورت مستمر طرح‌های آبرسانی مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد، گفت: در جهاد آبرسانی نوسازی و اصلاح شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آب در دستور کار قرار گرفته است و روستا‌های دارای تنش آبی در اولویت قرار دارند. محمدی‌زاده از اجرا طرح جهاد آبرسانی در روستا‌های بخش ساحلی تنگستان، دشتی، دشتستان و دیگر نقاط استان خبر داد و افزود: اکنون وضعیت آبرسانی در روستایی که سال‌های قبل دچار بحران کم آبی بود بهبود یافته و با تکمیل طرح‌ها در شرایط مطلوب خواهد رسید. وی تأمین اعتبار طرح‌های آبرسانی را در اولویت برنامه‌های استان بوشهر ذکر کرد و گفت: ساخت مخازن ذخیره آب در روستا‌ها و شهر‌های استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته و طرح‌های ذخیره‌سازی آب رو به افزایش است. استاندار بوشهر از دهیاران درخواست کرد در بخش زیرساخت‌های آبرسانی و برق‌رسانی از محل اعتبارات ارزش افزوده تخصیصی سرمایه‌گذاری کنند.

نظر شما