شناسهٔ خبر: 66630688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جهاد آبرسانی در ۱۹۳ روستای استان بوشهر

استاندار بوشهر از جهاد آبرسانی در ۱۹۳ روستای دارای تنش آبی استان بوشهر با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده شامگاه یکشنبه در نشست بررسی وضعیت آبرسانی و اجرا طرح‌های مختلف در این حوزه با اشاره به اینکه شرایط آبرسانی در استان بوشهر بهبود یافته است، اظهار داشت: با تکمیل طرح‌ها تا پایان دولت سیزدهم شرایط شهرها و روستاهای استان بوشهر به وضعیت مطلوب می‌رسد.

وی، جهاد آبرسانی در روستاهای دارای تنش آب را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در جهاد آبرسانی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام اقدامات مهم و اثرگذاری انجام شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه به‌صورت مستمر طرح‌های آبرسانی مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد، گفت: در جهاد آبرسانی نوسازی و اصلاح شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال آب در دستور کار قرار گرفته است و روستاهای دارای تنش آبی در اولویت قرار دارند.

محمدی‌زاده از اجرا طرح جهاد آبرسانی در روستاهای بخش ساحلی تنگستان، دشتی، دشتستان و دیگر نقاط استان خبر داد و خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت آبرسانی در روستایی که سال‌های قبل دچار بحران کم آبی بود بهبود یافته و با تکمیل طرح‌ها در شرایط مطلوب خواهد رسید.

وی تأمین اعتبار طرح‌های آبرسانی را در اولویت برنامه‌های استان بوشهر ذکر کرد و گفت: ساخت مخازن ذخیره آب در روستاها و شهرهای استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته و طرح‌های ذخیره‌سازی آب رو به افزایش است.

استاندار بوشهر از دهیاران درخواست کرد در بخش زیرساخت‌های آبرسانی و برق‌رسانی از محل اعتبارات ارزش افزوده تخصیصی سرمایه‌گذاری کنند.

محمدی‌زاده با اشاره به روند طرح‌های جهاد آبرسانی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون طرح‌های جهاد آبرسانی در 193 روستای دارای تنش آبی استان بوشهر با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) شامل آبرسانی، اصلاح و نوسازی شبکه و احداث مخازن ذخیره آب اجرا شده است.

انتهای پیام/190

نظر شما