شناسهٔ خبر: 66646251 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

آپدیت One UI 6.1 برای دو گوشی گلکسی A54 و A34 عرضه شد

صاحب‌خبر -

آپدیت One UI 6.1 برای دو گوشی میان‌رده و محبوب گلکسی A54 و A34 منتشر شد. البته وان یو آی ۶.۱ روی این دو با پرچمداران سامسونگ متفاوت است.

سامسونگ پس از رفع مشکلات به‌روزرسانی One UI 6.1 برای سری گلکسی S22، جدیدترین رابط کاربری خود را برای گوشی‌های میان‌رده محبوب سال گذشته خود، یعنی گلکسی A54 و A34 در کره جنوبی منتشر کرد.

برخلاف سری پرچم‌دار، این دو گوشی از قابلیت‌های هوش مصنوعی اختصاصی سامسونگ بهره‌مند نخواهند شد.

نسخه به‌روزرسانی گلکسی A54 با کد A546SKSU4CXDC (یا همان گلکسی کوانتوم ۴ در کره) و برای گلکسی A34 با کد A346NKSU5CXD5 شناخته می‌شود. نکته عجیب این به‌روزرسانی، برخورداری از سطح امنیتی آوریل ۲۰۲۴ است، در حالی که هم‌اکنون ماه مه را سپری می‌کنیم! باید دید سامسونگ در این خصوص چه تصمیمی می‌گیرد. آیا به‌روزرسانی امنیتی ماه مه را به‌صورت جداگانه منتشر می‌کند یا تا ژوئن صبر خواهد کرد؟

با آغاز انتشار این به‌روزرسانی، انتظار می‌رود کاربران گلکسی A54 و A34 در سایر نقاط دنیا نیز به‌زودی بروزرسانی One UI 6.1 را دریافت کنند.

در گجت نیوز بخوانید:
کارهایی که باید قبل از آپدیت گوشی سامسونگ خود به ONE UI 6.1 انجام دهید بهترین قابلیت‌های آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 با طعم هوش مصنوعی نگاهی به قابلیت های جدید آپدیت One UI 6.1 سامسونگ + لیست گوشی‌های دریافت کننده

نظر شما