شناسهٔ خبر: 66644690 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فرار بزرگ ساکت از قعر جدول:

اس‌خوزستان ۱ - نساجی ۴: فراتر از شاهکار در اهواز

نساجی با پیروزی مقتدرانه در خانه استقلال خوزستان از قعر جدول جدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، دیدار استقلال خوزستان و نساجی قائمشهر با پیروزی پرگل تیم مهمان به پایان رسید تا شاگردان ساکت الهامی در این دیدار مهم و سرنوشت ساز سه امتیاز را کسب کنند.

ویدئو: 332684

نیمه نخست این مسابقه به بهترین شکل برای بازیکنان نساجی پیش رفت و آنها خیلی زود توسط وحید محمد‌زاده به گل اول رسیدند و در ادامه با استارت انفجاری محمدرضا آزادی در دقیقه بیست مسابقه گل دوم را هم به ثمر رساندند تا تیم مهمان در شوک قرار بگیرد!

سومین گل‌ نساجی در حالی به ثمر رسید که عثمان اندونگ ستاره خط دفاعی استقلال خوزستان از زمین مسابقه اخراج شده بود و یک پنالتی را هم به تیم نساجی تقدیم کرده بود، محمدرضا آزادی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با گل کردن این ضربه دومین گل خودش و سومین گل نساجی را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد.

عملکرد ضعیف بازیکنان استقلال در نیمه نخست باعث شد تا علاوه بر تعویض دروازه‌بان، پورموسوی خوشکفا را هم جانشین امیرمحمد محکم‌کار کند و وضعیت خط دفاعی را تا حدودی سر و سامان بدهد.

نیمه دوم به شکل دیگری پیش رفت و بازیکنان نساجی بیشتر سعی در کنترل جریان مسابقه و کم کردن سرعت مسابقه داشتند و با توجه به ده نفره بودن استقلال خوزستان آنها رو به بازی مستقیم و ارسال روی دروازه آوردند اما نتیجه چندانی نداشت.

جواو آقایی‌‌پور ستاره جوان استقلال خوزستان برای دقایقی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و بار هجومی این تیم را به دوش کشید و توانست یک گل زیبا هم به ثمر برساند و اتفاق را به دو گل برساند.

ادامه مسابقه با ضدحملات تیم نساجی همراه بود و محمد عباس‌زاده کاپیتان باتجربه نساجی توانست گل چهارم نساجی را به ثمر برساند و برد قاطعانه نساجی را در این مسابقه تضمین کند.

نساجی با سه امتیاز مهمی که کسب کرد هفته آینده با روحیه مناسب به مصاف استقلال خواهد رفت و استقلال خوزستان یک بازی سخت و سرنوشت ساز را در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس برگزار خواهد کرد.

گزارش زنده این مسابقه را در این صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید.

زمان و مکان برگزاری: هفته بیست و هفتم لیگ برتر - 24 اردیبهشت 1402 - ورزشگاه غدیر اهواز
داور: پیام حیدری - کمک‌ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور و یعقوب آشوری - ناظر: خداداد افشاریان

ترکیب استقلال خوزستان:
حسن پورحمیدی (24-فرزین گروسیان) - عثمان اندونگ - علی هلیچی - حسین ساکی (64-علیرضا کاظمی) - دوستونیک تورسانو - امیرمحمد محکم کار (44-علیرضا خوشکفا) - محمود مطلق زاده (64-حسن شوشتری) - محمد آبشک - ساویو روبرتو - جواد آقایی پور - آسو رستم (64-پیمان رنجبری)
سرمربی: سیروس پورموسوی

2021485

ترکیب نساجی قائمشهر:
لوان پولی - وحید محمدزاده - سعید غلامعلی بیگی - صابر حردانی (46-امیرمحمد جانملکی) - مهرداد عبدی - امیرمحمد هوشمند - سعید آقایی (69-اسماعیل بابایی) - محمدرضا عباسی - منصور باقری - سیدمحمدرضا حسینی (69-مرصاد سیفی) - محمدرضا آزادی (75-محمد عباس زاده)
سرمربی: ساکت الهامی

2021484

️شرح گل:

دقیقه 2 - وحید محمد زاده (استقلال خوزستان 0 - 1 نساجی): ارسال روی دروازه استقلال خوزستان با خروج اشتباه پورحمیدی و یارگیری ضعیف بازیکنان همراه شد تا نساجی  خیلی زود به گل برسد.

ویدئو: 332666

2021481

دقیقه 21 - محمدرضا آزادی (استقلال خوزستان 0 - 2 نساجی): محمدرضا آزادی در بین مدافعان استقلال خوزستان صاحب توپ شد و در شرایطی که زاویه دروازه تقریبا بسته بود ضربه محکمی را به سمت دروازه پورحمیدی شلیک کرد که به شکل عجیبی تبدیل به گل شد تا نساجی دو بر صفر از تیم میزبان پیش بیفتد.

ویدئو: 332669
2021543

دقیقه 42 - محمدرضا آزادی (استقلال خوزستان 0 - 3 نساجی): فرزین گروسیان در حالی که مسیر ضربه محمدرضا آزادی را تشخیص داده بود به توپ نرسید تا گل سوم نساجی در این مسابقه به ثمر برسد.

ویدئو: 332674
2021545

دقیقه 73 - جواد آقایی‌پور (استقلال خوزستان 1 - 3 نساجی): حرکت در عمق آقایی‌پور با دریبل دروازه‌بان نساجی همراه شد و ضربه او از زاویه بسته به گل تبدیل شد و اختلاف به 2 گل رسید.

ویدئو: 332683

دقیقه 86 - محمدرضا عباس‌زاده (استقلال خوزستان 1- 4 نساجی): حرکت محمدعباس‌زاده در قلب خط دفاعی استقلال خوزستان و ضربه زمینی این بازیکن که با واکنش گروسیان همراه شد و او در برگشت در حالتی نامتعادل دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

ویدئو: 332687

دقایق حساس:

دقیقه 36: ارسال توپ از نقطه کرنر با ضربه سر آقایی پور به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 58: ارسال روی دروازه نساجی با اشتباه لوان پولی به مهاجم استقلال رسید اما از این فرصت استفاده نشد و موقعیت از دست رفت.
 

دقیقه 67: نساجی با توجه به برتری که در نیمه نخست کسب کرده سعی دارد بازی را کنترل کند و ارسال‌های استقلال خوزستان راه به جایی پیدا نمی‌کند.

🟡کارت‌های زرد:

آسو رستم (10)

صابر حردانی (27)
 
لوان پولی (79)

کارت های قرمز:

عثمان اندونگ (40)

️حواشی:

* خطای شدید آسو رستم در دقیقه 14 یک کارت زرد برای او به همراه داشت
 

* هواداران نساجی حمایت ویژه‌ای از تیم خود در ورزشگاه غدیر انجام دادند و با لباس‌های قرمز رنگ خود این تیم را تشویق‌ می‌کنند.

2021487

* عثمان اندونگ با اخراج از زمین بازی حساس هفته بعد مقابل پرسپولیس را از دست داد.

* سیروس پورموسوی بعد از هر گلی که تیمش دریافت می‌کرد با حالتی آشفته به نیمکت خود نگاه می‌کرد و از شرایط ایجاد شده تعجب کرده بود!
 
* دروازه‌بان نساجی به دلیل اتلاف وقت کارت زرد دریافت کرد.

نظر شما