شناسهٔ خبر: 66646215 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛

برتری نساجی برابر استقلال خوزستان/ زنگ خطر برای استقلال تهران

دیدار تیم های فوتبال نساجی و استقلال خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با برتری نساجی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، امروز دوشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ تیم‌های استقلال خوزستان و نساجی در ورزشگاه غدیر اهواز و با قضاوت پیام حیدری به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود نساجی خاتمه یافت.

گل‌های این دیدار را وحید محمدزاده (۲)، محمدرضا آزادی (۲۱، ۴۳) و محمد عباس‌زاده (۸۷) برای نساجی و جواد آقایی پور (۷۳) برای استقلال به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال خوزستان:
حسن پورحمیدی (‌فرزین گروسیان)، علی هلیچی، محمود مطلق‌زاده (حسن شوشتری)، جواد آقایی‌پور، آسو رستم (کارت زرد) (پیمان رنجبری)، امیرمحمد محکم‌کار (علیرضا خوشکفا)، حسین ساکی (علیرضا کاظمی)، دوستونیک تورسانو، ساویو روبرتو، عثمان اندونگ (کارت قرمز) و محمد آبشک.

ترکیب نساجی:
لوآن پولی (کارت زرد)، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید بیگی، سعید آقایی (اسماعیل بابایی)، منصور باقری، مهرداد عبدی، سیدمحمدرضا حسینی (مرصاد سیفی)، صابر حردانی (کارت زرد) (امیرمهدی جان ملکی)، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی (محمد عباس زاده).

نیمه اول

دو تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان و نساجی در حالی در این دیدار به مصاف هم رفتند که برای افزایش امیدهای خود برای بقا در لیگ برتر به کسب امتیاز در این دیدار نیاز داشتند.

شاگردان ساکت الهامی در نساجی خیلی زود به نتیجه رسیدند و در دقیقه ۲ وحید محمدزاده موفق شد گل نخست را به ثمر برساند.

در دقیقه ۲۱ هم محمدرضا آزادی بود که یک بار دیگر برای نساجی گلزنی کرد تا این بازی را ۲ بر صفر پیش بیفتند.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۴۰ عثمان اندونگ در نیمه اول مرتکب خطای شدیدی روی دروازه بان حریف شد تا با کارت قرمز داور جریمه شود تا کار برای آبی پوشان سخت‌تر شود.

در دقیقه ۴۳ یک ضربه پنالتی نصیب بازیکنان نساجی شد و محمدرضا آزادی دومین گل خودش و سومین گل نساجی را به ثمر برساند.

نیمه اول این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم:

نیمه دوم این دیدار هم در حالی پیگیری شد که بازیکنان نساجی خیالشان از بابت پیروزی برابر تیم ۱۰ نفره استقلال خوزستان راحت بود و تلاش کردند بازی را مدیریت کنند.

در سوی دیگر هم استقلال تلاش کرد بتواند فاصله را کمتر کند و در دقیقه ۷۳ جواد آقایی پور موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

اما در آخرین دقایق بازی محمد عباس‌زاده موفق شد چهارمین گل را هم برای نساجی به ثمر برساند.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود نساجی به پایان رسید. نساجی با این برد ۲۵ امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد. استقلال خوزستان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت.

نساجی در هفته بیست و هشتم باید پذیرای تیم مدعی استقلال تهران باشد و استقلال خوزستان هم با پرسپولیس دیدار خواهد کرد.

نظر شما