شناسهٔ خبر: 66640258 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

کسب رتبه دوم دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گزارش سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان در کشور

دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گزارش سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان در کشور به رتبه دوم دست یافت. دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گزارش سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان در کشور به رتبه دوم دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ دکتر بهرام دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت :بر اساس اعلام معاون بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی موفق به کسب رتبه دوم گزارش سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان امسال در میان دانشگاه های همتراز در سطح کشور شد

دکتر دلفان افزود : در رتبه بندی امسال دانشگاه علوم پزشکی الیرز در رتبه نخست و دانشگاه های گلستان و یزد در رتبه های سوم و چهارم این رتبه بندی قرار گرفتند.

وی گفت ، امسال در کشور تعداد ۱۷۲۴۶۴۶ بازرسی و نظارت بهداشتی به ثبت رسیده که سهم لرستان از این آمار تعداد ۴۰۸۰۳ بازرسی از مراکز توسط بازرسان بهداشت محیط در سطح استان بوده که بازده زمانی ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ لغایت ۱۴۰۳/۱/۱۵ صورت گرفته است .

رییس دانشگاه از بازرسان بهداشت محیط معاونت بهداشت ، شبکه های بهداشت شهرستان ها و از مدیریت فوریتهای پزشکی استان به عنوان دبیر سلامت نوروزی دانشگاه به دلیل کسب این موفقیت قدردانی کرد . 

انتهای پیام 

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

نظر شما