شناسهٔ خبر: 66638737 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در غرب تهران، خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد:: با وقوع سرقت‌های سریالی محتویات داخل خودرو از خودرو‌های شهروندان در غرب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد:تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، ۳ مرد جوان در ساعات پایانی شب با یک خودروی سرقتی پراید مشکی رنگ در خیابان‌های غرب تهران بخصوص در محدوده خیابان "ستارخان "پرسه زنی می‌کردند و پس از شناسایی خودرو‌های شهروندان با کج کردن درب آنها، اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو کرده‌اند.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند و پی بردند که آن‌ها افراد سابقه‌داری هستند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان حرفه‌ای بوده و مدام مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند، عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آن‌ها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره بیستم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدا منکر جرم خود بودند، اما پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود از سوی کارآگاهان به جرم خود مبنی بر ده‌ها فقره سرقت محتویات داخل خودرو در غرب تهران اعتراف کردند.

وی افزود: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

برچسب‌ها:

نظر شما