شناسهٔ خبر: 66636864 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرعت وزش باد در همدان به ۶۰ کیلومتر در ساعت رسید

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به وزش باد شدید لحظه ای طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف استان گفت: بیشترین سرعت وزش باد در همدان و گل تپه با ۶۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است. کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به وزش باد شدید لحظه ای طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف استان گفت: بیشترین سرعت وزش باد در همدان و گل تپه با ۶۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، روح الله زاهدی کارشناس هواشناسی استان اظهار کرد: وزش باد شدید لحظه ای امروز و فردا در استان پیش بینی می شود و امروز وزش باد با بارش باران همراه خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته شاهد افزایش نسبی دما در استان بودیم و دمای همدان بین ۱۵ و ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

 

زاهدی خاطرنشان کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته در رزن با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دما در فامنین و نهاوند با ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با اشاره به تغییرات آب و هوایی گفت: دمای استان از امروز به بعد بین پنج تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش می یابد و به دمای معمول می رسد.

 

زاهدی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز شاهد بارش هایی در نقاط مختلف استان بودیم که بیشترین آن در گل تپه و قهورد کبودرآهنگ با سه میلیمتر و در همدان بارش هایی کمتر از یک میلمتر به ثبت رسیده است.

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار کرد: امروز و امشب نیز طی ساعاتی از روز شاهد رعد و برق و رگبار باران خواهیم بود که شرایط برای این وضعیت در نیمه غربی و شمال استان مهیاتر است.

 

زاهدی افزود: از فردا سه شنبه انتظار باد شدید لحظه ای برای استان پیش بینی می شود و اواخر هفته آسمان استان آرامتر خواهد بود.

نظر شما