شناسهٔ خبر: 66634717 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

آقامیری:

هیچ‌کس به اندازه زاکانی نمی‌توانست گره آزادراه شوشتری را باز کند/ ارتباط خوب شهردار با دولت و نهادهای نظامی

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه شاید ما زمانی کاندیداهای دیگری نیز برای شهرداری داشتیم اما قطعا هیچکسی مانند شهردار کنونی اینچنین توانایی حل مشکلات شهر ازجمله مشکلات پروژه آزادراه شوشتری را نداشت، گفت: ارتباط خوب ایشان با دولت و نهادهای نظامی باعث حل بخش زیادی از معارضین پروژه شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار شهر، صبح امروز -یکشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳- هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد آقامیری رییس کمیته عمران شورای شهر تهران، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ و جمعی از مدیران شهری در بازدید از پروژه آزادراه شوشتری در جریان آخرین وضعیت از این پروژه قرار گرفتند.
سیدمحمد آقامیری، عضو شورای شهر تهران درباره این پروژه اظهار کرد: در این دوره اتفاق خوبی که افتاد این بود که پروژه‌های ناقصی که در سطح شهر بود را کامل و به بهره برداری رساندیم؛ از جمله این پروژه ها شهید شوشتری و شهید بروجردی است که کمربندی شهر ما را کامل می کنند و تاثیر مثبتی را در آزاد کردن ترافیک پایتخت دارد.
وی ادامه داد: آزاد راه شهید شوشتری از ابتدا مورد توجه بود و با صحبت هایی که با وزارت راه شد بنا شد تا به صورت آزاد راهی دسترسی هایی برای شهر باز کنیم و اگر درآمدهای پایدار باشد برای شهرداری مثمر واقع بشود.
آقامیری با بیان اینکه در ابتدای دوره که از پروژه ها بازدید کردیم فکر نمی کردیم که این پروژه به این حجم مشکل داشته باشد، افزود: کار که شروع شد متوجه شدیم که این پروژه حدود ۱۰ درصد مشکل عمرانی دارد و بیش از ۸۰ درصد مشکل معارضین ملکی و امنیتی دارد.
رییس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: شاید ما زمانی کاندیداهای دیگری نیز برای شهرداری داشتیم اما قطعا هیچکسی مانند شهردار کنونی اینچنین توانایی حل مشکلات شهر ازجمله مشکلات این پروژه را نداشت. ارتباط خوب ایشان با دولت و نهادهای نظامی باعث حل بخش زیادی از معارضین پروژه شد.
وی ادامه داد: امیدواریم تا آخر سال بخش هایی از این پروژه افتتاح بشود. اگر بد قولی هم می شود به دلیل معارضین است نه به خاطر کمبود اعتبار و سستی پیمانکار. فاز اول بزرگراه شهید بروجردی سال گذشته افتتاح شد و امیدواریم امسال فاز دوم آن افتتاح شود.
رییس کمیته عمران شورای شهر تهران بیان کرد: پروژه ادامه یادگار امام هم پروژه سنگینی است که به دلیل تقاطعات غیرهمسطحی که دارد حائز اهمیت است. بخش های معارضی هم که این پروژه دارد باعث سنگین شدن کار می‌شود. انتظار نداریم امسال خروجی از این کار بگیریم. مهم نیست در این دوره یا دوره بعد؛ امیدواریم بزودی این پروژه در جهت رفاه شهروندان تکمیل بشود.
آقامیری در پایان با اشاره به وضعیت سرخه حصار گفت: سرخه حصار به خاطر پارک جنگلی و بحث های محیط زیستی از معارضین پروژه شوشتری است که ۳ پلن از سوی شهرداری در اجرای راه در این نقطه پیشنهاد شده است. به محض رسیدن به نتیجه نهایی کار ۶ کیلومتر مسیر شروع خواهد شد.
انتهای پیام/

نظر شما